Átverés - nem kapom vissza a pénzemet?
Múlt héten elutaztunk egy napra a Mátrába. A szálláshelynek, mivel önálló bejutás volt és a tavozáskor sem találkoztunk senkivel előre el kellett utalni 30 ezer forint kauciót, amit írtak is az e-mailben a foglaláskor. Tehát amikor foglaltam, fizettem 20% foglalót és érkezés előtt 3 nappal pedig kellett utalni a fennmaradó szállásdíjat + a 30 ezer forintot. Erről azt ígérték, hogy természetesen a távozás után (amennyiben nem teszünk tönkre semmit) visszakapjuk. Beletelhet pár napba, mivel általában minden héten egy adott napon utalják vissza mindenkinek a kauciót. Ez rendben is lenne, viszont most már egy hét eltelt a távozásunk óta, és a pénz még mindig sehol. Ma reggel próbáltam őket 2 megadott telefonszámon elérni, egyik sem kapcsolható. Ezután írtam egy e-mailt is arra jelenleg várom a választ.
Mit tehetek, ha továbbra sem fogom tudni elérni őket és a pénz sem érkezik vissza? A tőlük kapott korábbi e-mailek természetesen megvannak, illetve az átutalást is tudom bizonyítani. Egyébként egy teljesen jól szituált és nem olcsó szállásról beszélünk, fel sem merült bennem hogy ez megtörténhet. Semmilyen negatív véleményt sem olvastam róluk.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!