Átverés - nem kapom vissza a pénzemet?
Múlt héten elutaztunk egy napra a Mátrába. A szálláshelynek, mivel önálló bejutás volt és a tavozáskor sem találkoztunk senkivel előre el kellett utalni 30 ezer forint kauciót, amit írtak is az e-mailben a foglaláskor. Tehát amikor foglaltam, fizettem 20% foglalót és érkezés előtt 3 nappal pedig kellett utalni a fennmaradó szállásdíjat + a 30 ezer forintot. Erről azt ígérték, hogy természetesen a távozás után (amennyiben nem teszünk tönkre semmit) visszakapjuk. Beletelhet pár napba, mivel általában minden héten egy adott napon utalják vissza mindenkinek a kauciót. Ez rendben is lenne, viszont most már egy hét eltelt a távozásunk óta, és a pénz még mindig sehol. Ma reggel próbáltam őket 2 megadott telefonszámon elérni, egyik sem kapcsolható. Ezután írtam egy e-mailt is arra jelenleg várom a választ.
Mit tehetek, ha továbbra sem fogom tudni elérni őket és a pénz sem érkezik vissza? A tőlük kapott korábbi e-mailek természetesen megvannak, illetve az átutalást is tudom bizonyítani. Egyébként egy teljesen jól szituált és nem olcsó szállásról beszélünk, fel sem merült bennem hogy ez megtörténhet. Semmilyen negatív véleményt sem olvastam róluk.
Valószínűleg csak késnek. Közvetlenül foglaltál náluk vagy közvetítő oldalon keresztül?
Ha nem reagálnak az emailekre, akkor esetleg fizetesi maghagyassal elhetsz. persze az is penzbe kerul.
Közvetlenül náluk igen.
Bookingon jóval drágább az összes hely, mintha közvetlenül a szállás honlapján foglalnék,illetve ez a hely nincs is fent Bookingon.
Igen, akkor annyit. De nyári szezonban meg lehet egy hét alatt van 5 vendégük.
Kíváncsi vagyok pontosan mi áll az ÁSZF-ben. Belinkeled a szállást?
Elolvastam de a kaucióról nem esik benne szó.
4. Foglalás menete:
4.1. Átutalásos fizetés. Amennyiben a Vendég nem szeretné a teljes összeget egyben, előre fizetni, úgy a van lehetősége átutalásos fizetést kérni, amelynek a menete a következő: 20% előleg megfizetése után, a Vendég által kiválasztott napok lefoglalásra kerülnek. A maradék 80%-ot a vendég köteles a Szálláshely elfoglalása előtt minimum 3 nappal egyben, maradéktalanul megfizetni.
5. A Szolgáltatás lemondásának feltételei:
5.1 Az érkezés napját megelőző legkésőbb 14. napig érkezett lemondás esetén a lemondás díja (mint a szolgáltatás nyújtásának meghiúsulási kötbére) a teljes Szolgáltatás díjának 50%-a.
5.2 Amennyiben a Vendég az 5.1-es pontban megjelölt időpont után (azaz nem korábban mint 14 nap a foglalás kezdő dátumától) mondja vissza a Szolgáltatást, úgy a Szolgáltatás díjának 100%-át köteles megfizetni a Szállásadó részére!
minőség/biztonság vs kezdetben olcsóbbnak tűnő ár.
Szokásos séma.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!