Hogyan és hol lehet beváltani a Ryanair csekket Magyarországon, amit a késés miatt postáztak?
Mi akadályoz meg abban, hogy citibank-ügyféllé válj?
Régebben, mikor én még az otp-nél váltottam be az ilyet is csak ügyfeleknek váltották. Nyitottam náluk egy számlát egy hónapra, aztán mikor megkaptam a pénzt, menekültem is tőlük, mivel ők a legsz.rabb magyar bank.
Ezt írta valaki facebookon, szóval van remény: :-) Írjatok ide (cswebform@ryanair.com), én tegnap megtettem, és jött is a válasz egyből, hogy 28 napon belül válaszolnak..
"A bankok sikertelen látogatása utan a Ryanair angol chat felületén írtam nekik kétszer is (a magyar felület nem töltődik be) és 20 majd 80 perc várakoztatás után megírtam nekik hogy Magyarországon nem vált egyik bank se be csekket (még ha nem is teljesen igaz) és legyenek kedvesek átutalni a pénzt ahogy az elejen igérték a számlámra. Egy hétig nem törtent semmi ugyhogy megegyszer irtam nekik ugyanitt. Ekkor már adtak egy e-mail címet cswebform@ryanair.com amire irhatok ezzel kapcsolatban egy újabb reklamációt. Itt minden adatot adjatok meg előre, foglalási szám, járatszám, email cim stb.
Majd két hétre rá jött az e-mail tőlük, hogy az elküldött csekket technikai nehézségek miatt nem tudják feldolgozni így 10 munkanapon belűl utalják az összeget a számlámra. Még itt se fűztem hozzá sok remény hogy megkapom a pénzt, de mai nap 7 munkanap után végre átutalták!!! 10 euro lett levonva összesen utalás és kezelési költség gyanánt de az a legkevesebb. Pontosan 3 hónap telt el a járatkésés és a kifizetés között.
Jó tanács annak aki hasonló cipőben fog járni, hogy kitartás, hajtani kell őket és előbb vagy utóbb de küldik a jogosan járó összeget 🎉🎉"
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!