Lehet igényelni delay compensation-t akkor is ha nem kötöttem meg a biztosítást?
Miért mondanál le a neked járó összegről, ha azt te magad is 5 perces munkával kihajthatod a légitársaságból?
3 óra fölött jár a kártérítés. EU 261-es rendelet, emlékeim szerint 2004-es kiadású.
Annyit tegyél, hogy szólítsd fel a Ryanairt írásban (van fax számuk), hogy a számládra szíveskedjenek elküldeni az általad jogosnak vélt összeget.
Fognak válaszolni, vagy utalnak, vagy ellentmondanak.
Ha ellentmondanak, az indok alapján még mindig eldöntheted, te magad adsz be ellenük fizetési meghagyást, vagy megbízol egy ilyen behajtó céget.
Még egy dolog: jól tetted, hogy nem kötöttél ryanair-biztosítást. Semmire sem lenne jó.
Igen, mindenképpen. Töltsd ki ezt: [link]
(Egy Ryanair ügyfélszolgálatos :) )
"3óra 35percet késett"
Pontosan mikorra kellett volna odaérnie? És ténylegesen mikor értetek oda?
Sokszor az a gond, hogy az utas a késői indulást számítja de az lényegtelen! A Ryanairnek pedig olyan lazán van írva a menetrendje, hogyha 3 óra 35 perc késéssel INDUL attól még simán lehet, hogy 2 óra 59 perc késéssel ÉRKEZIK. Ekkor viszont 3 órán belül vagyunk, amire egy fillér kártérítést nem kapsz.
Nem papirokat kell beadni, hanem a weboldalon levo formanyomtatvanyt kell kitolteni.
A folyamat altalaban 10 munkanap, de persze van amikor hamarabb, vagy kesobb, de a tiz napot javareszt tartani szoktak. A foglalashoz hasznalt bankkartyadra kapod vissza a penzt, vagy utazasi pontokban (Travel Credit) kapod meg, amit CSAK telefonon keresztul tudsz felhasznalni.
(Ryanair ugyfelszolgalatos)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!