Ryanair járatom több, mint három órát késett. Van esély kártérítésre?
Nem foglaltam át, illetve nem is töröltem a foglalást, felhasználtam a jegyemet. Viszont azt írják, hogy 3 óra késés fölött igényelhető kártérítés. Ezzel szemben csak visszaigényléses űrlapot találok a neten, kártérítéseset nem: [link]
Egy ilyet találtam: [link]
Eszerint ha rajtuk kívülálló ok miatt történt, akkor nincs kértérítés.
Hogy érdemes ennek az egésznek nekivágnom? Van esély győzelemre?
A 2. linket kell kitölteni, azzal ne foglalkozz mit írnak, jár a kártérítés.
Ha önként nem fizetnek, vannak sikerdíjért dolgozó irodák.
Siker!
A második linket töltöttem ki, majd körülbelül egy hét múlva írtak, hogy a késés műszaki jellegű volt, ami miatt EU-s szabályzatok alapján jár a kártérítés (időjárásból, reptéri szrájkból, vagy más légitársaságtól független esetben nem jár. Ja, és az is fontos, hogy az érkezés ígért és valós ideje közötti idő számít, nem az indulás). Adtak egy linket ahová megadhattam a számlaszámomat meg egy-két adatot, majd írták, hogy hét munkanap alatt elbírálják, hogy mennyi is az annyi.
Nem jött válasz, ezért megnéztem a linket, melyen nyomon lehet követni a kérésem. Még mindig olyan státuszban volt az ügyem, hogy adatot várnak tőlem. Megadtam újra az adatokat, majd három nap múlva írtak, hogy utaltak 400 Eurót! Meg is érkezett 121000 forint a számlámra. :D (Három-három és fél órás késés, kicsit több, mint 1500 km-es járaton.)
Köszönöm a segítséget!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!