A Wizzair és a Ryanair mennyire szokott késni?
A wizzt nem szeretem, szerintem legalja.
A Ryanairrel többször utaztam, még soha nem volt késés.
A szokott késni nem igazán értelmezhető fogalom. Ha statisztikára vagy kíváncsi, a neten akár légitársaságokra, akár útvonalakra lebontva fogsz ilyeneket találni.
A fenti két cég profi, alapvetően abból él, hogy pontosan forgatja a gépeit, ezért olyan 90 százalékban pontosak, amit a hagyományos légitársaságok nem mondhatnak el magukról.
Ettől függetlenül bármi közbejöhet, a napokban másfél órát keringtem a levegőben, mert odalenn rossz idő volt. Ez sem szokás kérdése, de előfordul.
Mindig időt kell hagyni az átszállásra, abból még nem volt baj.
Mi utoljára Ryanairrel akartunk utazni és törölték a járatot 1,5 nappal az indulás elött. Csak egy Emailt küldtek, hogy törölték, és semmi de semmi segítséget nem adtak, hogy akkor mit is tudnánk csinálni. Ügyfélkapujuk csak chatben elérhetö, ott egy angolul nem tudo emberrel chateltem de semmit nem tudtam meg töle, hogy mit tegyek, csak azt, hogy törölve van és késsz. Majd nagy nehezen elértem a repteret(ahol képviseletük nincsen), és ott mondták, hogy törölt járatnál megillet minimum250€ így foglaljak magamnak mást. ìgy is lett. Mikor benyujtottuk a Ryanaitnek a számlát, akkor csak az eredeti jegy árát adták vissza. Most ügyvédnél van az ügy, de az ügyvéd azt mondta kb 3-6 hónap mire bármi is lesz Ryanairnél.
Soha de soha többet nem foglalok náluk semmit.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!