Kezdőoldal » Utazás » Repülés, repülőjegyek » Járattörlés, volt már valakine...

Járattörlés, volt már valakinek? Visszafizették a pénzt?

Figyelt kérdés

Hétvégén törölték a járatunkat, de úgy hogy még a check in-en is simán átmentünk és csak utána láttuk, hogy hopp, ez cancel

Senki nem tudott semmi és senki nem mondott semmit.

Mivel nem közvetlen a légitársaságon keresztül foglaltok a jegyet, Ők elirányítottak minket a jegyértékesítőkhöz (repjegy.hu), akik hétvége lévén valami minimál ügyfélszolgálattal rendelkeztek, minden infó nélkül.


Volt már valaki ilyen helyzetbe? Visszakaptátok a jegy árát és fizettek kártérítést?



2016. máj. 17. 11:38
1 2
 11/15 anonim ***** válasza:

Mivel (online) utazási irodánál vettétek a jegyet, ezért csak a repjegy.hu-n keresztül tudjátok visszakérni a pénzt. A légitársaság közvetlenül nem tud segíteni.

Melyik légitársasággal repültetek volna?

2016. máj. 17. 19:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/15 A kérdező kommentje:

Köszönöm a válaszokat!

Időközben már okosabb lettem, mert a repjegy.hu visszaírt.

A repülőjegy és a biztosítás visszafizetését Ők intézik, mivel ezeket rajtuk keresztül kötöttük.


Többen is írták, hogy közvetlen a légitársasággal kell felvenni a kapcsolatot. Ők voltak az elsők, akiket megkerestünk, de le lettünk pattintva, mert nem közvetlen tőlünk vásároltunk.


A kártérítési igénnyel viszont nekünk kell felvenni a kapcsolatot a légitársasággal. Egyébként Air Berlin volt.

Ezt ma megtesszük és meglátjuk.


És igen, legközelebb már mi is a légitársaságtól fogunk vásárolni jegyet. Nem mintha nem lettek volna normálisak a repjegyesek, de így egy csomó felesleges kört kellett futni, nem beszélve arról, hogy nincs 7/24-es ügyfélszolgálatuk és így baromi nehezen tudtuk velük felvenni a kapcsolatot hétvégén. Ráadásul alternatív megoldást sem tudtak ajánlani, csak a visszatérítést. Így ha baromira kellett volna utazni, akkor azt megszívtuk volna.

2016. máj. 18. 07:20
 13/15 anonim ***** válasza:

kedves kérdező. Ha a járatod 14 napon belül lett törölve, módosítva, legalább 250 euró kártérítésre vagy jogosult.

Ne szarakodj itt az egyébként nem túl tájékozott válaszadókkal, hanem olvasd el az erre vonatkozó Eu 264-es rendeletet.

Szólítsd fel a légitársaságot 1500 km alatt 250 euró, fölötte 400 euró kártérítés megfizetésére. (Megjegyzem, nagyon távoli utakra 600 euró járna).

NE MONDJ LE SEMMIRŐL.

Olvasd el a törvényt, és állj a sarkadra.

Mellesleg soha többé ne vásárolj repjegy.hu jellegű kóklerektől. De tudd, attól még a teljes kompenzáció jár!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2016. máj. 18. 10:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/15 A kérdező kommentje:

Kedves utolsó válaszoló! Elolvastunk és utána jártunk mindennek. Nem szarakodtam, de a jegyiroda kedd előtt nem foglalkozott velünk (hétvége meg Pünkösd miatt)

Tudok a 250euró kártérítésről és már be is nyújtottuk az igényt.

Tapasztalatokra voltam kíváncsi, hogy kinek, hogy ment.

Mi most nem tudunk már mást csinálni, csak várni.

Jegy árának (bár 7 napon belül kéne, de kb. 2 hét lesz) visszatérítésére és az Air Berlin válaszára a kártérítéssel kapcsolatban.


Köszönöm válaszod!

2016. máj. 18. 14:12
 15/15 anonim ***** válasza:

Mint a bulldog menj utána a pénzednek. Ne hagyd megad lerázni, az airberlin oldalán is reklamálhatsz a foglalási kódoddal.

Ha a járattörlés valóban jogtalan volt, jár a visszatérítés is, és a kártérítés is.

NE HAGYD MAGAD.

2016. máj. 18. 15:36
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!