Járattörlés a Wizzairnél. Mi a teendő?
repjegyet vásároltunk májusra 3 barátnőmmel, a teljes összeget kifizettük.
Tegnap jött az e-mail,hogy a kijelölt dátumon a járatunkat törölték, igy megváltozott a dátum. Nekünk ez nem megfelelő. Az ügyfélszolgálati telefonszámon azt mondták,hogy visszafizetik a pénzt vagy átrakják más dátumra. Nekünk más dátum viszont nem jó,csak ez,mivel már a szabadság is el van intézve. A Wizzair honlapján az áll,hogy a járat célállomását is meglehet változtatni, de az ügyfélszolgálati számon ezt tagadják.
ráadásul már a szállásunk is le van foglalva.
Szabályos ez?
Jaja, követeljétek vissza keményen a pénzt, és tervezzetek más utazási lehetőséget!
és igen, ahogy az első is írta, sajnos szabályos, mivel ők fapados légitársaság, így ilyen esetekre nem terjed ki a felelősségük.
Az Általános Szerződési Feltételeikben ha megtalálod azt, amit a honlapon írnak, akkor joggal érvelhetsz.
Amúgy nem fapados sajátság a járattörlés! Bármelyik, nem fapados légitársaság is törölhet járatot az indulás előtt. Akár az indulás előtti percekben is! Nem ezért olcsó a fapados.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!