Kezdőoldal » Utazás » Repülés, repülőjegyek » Ti mit szóltok a wizzair...

Ti mit szóltok a wizzair fejlődéséhez?

Figyelt kérdés

Mostmár nem csak Airbus a320 gépei vannak hanem 321-es is. Mostmár a londoni utat is 321-el repülik Budapestről.


Ha így fejlődik,néhány év múlva lehet ,hogy gyártat a wizzair mégnagyobb gépeket ,mondjuk 330-ast is,ami már alkalmas arra,hogy akár megállás nélkül Budapestről el tudna menni New-Yorkig is. A Pekingi járat is A 330-as gép ami Budapestről indul.


Szerintem,ha ìgy fejlődik a légitársaság,lehet lesz majd még nagyobb gép is és mondjuk nyitnának egy Budapest-New York járatot. Sok embernek jó lenne egy ilyen járat beindítása New Yorkba átszállás nélkül. 7 órás út.


Ti mit szóltok a wizz fejlődéséhez,valamint,ha egy olyat megvalósítana a jövőben amit leírtam?



2016. márc. 20. 20:02
 1/6 anonim ***** válasza:
Ha így lesz akkor az árak is magasabbak lesznek. Legalábbis akkor már nem érné meg velük utazni, mert más repülő járatok lehet olcsóbban visznek majd el.
2016. márc. 20. 20:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:
Teljesen mas cegfilozofia kellene egy ekkora uthoz. Akkora utakra a hagyomanyos legitarsasagok valok, nem a wizzair es tarsai. A gepparkot fejlesztik mert tobb ember akar utazni veluk nagyon olcson Europan belul.
2016. márc. 20. 20:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:
A Ryanair tervez járatot USÁ-ba.
2016. márc. 20. 21:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza:
Hidegen hagy. Ha Londonba akarok menni akkor British Airways ha meg New Yorkba akkor úgyszintén bár több országba is van átszállási lehetőség.
2016. márc. 20. 22:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim ***** válasza:

Vagy itt van mondjuk az AirBerlin, ami ugyan nem ultra low cost, de mégiscsak fapados és jár a tengerentúlra.


Én egyébként nem gondolom, hogy a Wizzair változtatni fog a mostani nagyon sikeres modellen.

2016. márc. 20. 22:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim ***** válasza:

Az AirBerlin nem fapados, messze jobb szolgáltatást nyújt, mint sok "nemzeti" légitársaság.

A Norwagian ami fapadosként repül tengerentúlra. Személy szerint remélem, hogy a fapadosok nem fogják kiszorítani a nagyobb légitársaságokat, nem szívesen utaznék 8-10 órát ilyen gépeken. Rövid távon oké, de egy pont után már nemcsak a pénz számít, hanem a kényelem is. Egyébként a Wizzair tud fejlődni rövidtávon is, rengeteg helyre lehetne járatokat indítani.

2016. márc. 21. 13:53
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!