Ti mit szóltok a wizzair fejlődéséhez?
Mostmár nem csak Airbus a320 gépei vannak hanem 321-es is. Mostmár a londoni utat is 321-el repülik Budapestről.
Ha így fejlődik,néhány év múlva lehet ,hogy gyártat a wizzair mégnagyobb gépeket ,mondjuk 330-ast is,ami már alkalmas arra,hogy akár megállás nélkül Budapestről el tudna menni New-Yorkig is. A Pekingi járat is A 330-as gép ami Budapestről indul.
Szerintem,ha ìgy fejlődik a légitársaság,lehet lesz majd még nagyobb gép is és mondjuk nyitnának egy Budapest-New York járatot. Sok embernek jó lenne egy ilyen járat beindítása New Yorkba átszállás nélkül. 7 órás út.
Ti mit szóltok a wizz fejlődéséhez,valamint,ha egy olyat megvalósítana a jövőben amit leírtam?
Vagy itt van mondjuk az AirBerlin, ami ugyan nem ultra low cost, de mégiscsak fapados és jár a tengerentúlra.
Én egyébként nem gondolom, hogy a Wizzair változtatni fog a mostani nagyon sikeres modellen.
Az AirBerlin nem fapados, messze jobb szolgáltatást nyújt, mint sok "nemzeti" légitársaság.
A Norwagian ami fapadosként repül tengerentúlra. Személy szerint remélem, hogy a fapadosok nem fogják kiszorítani a nagyobb légitársaságokat, nem szívesen utaznék 8-10 órát ilyen gépeken. Rövid távon oké, de egy pont után már nemcsak a pénz számít, hanem a kényelem is. Egyébként a Wizzair tud fejlődni rövidtávon is, rengeteg helyre lehetne járatokat indítani.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!