Mennyivel megy egy utasszállító repülő? Mobilnetet
lehet használni a repülőn?
Típusfüggő, 700-800 km/h a sebesség általában. Nem lehet mobilnetet használni, nem lesz jeled 10 km magasan.
2014. júl. 29. 14:33
Hasznos számodra ez a válasz?
Kedzedtben 0-val, később kb 800-900km/h-val.
Mobilnetet nem használhatsz, de ha ablak mellé ülsz kellő gyermekszemmel, nem is lesz rá szükséged.
2014. júl. 29. 14:59
Hasznos számodra ez a válasz?
Norwegian azt hiszem ad wifit.
2014. júl. 29. 17:11
Hasznos számodra ez a válasz?
4/13 A kérdező kommentje:
Az európai járatok jó része valóban 700-900 között megy.
Transzkontinentális (főleg Amerika és Európa között) járatok jórésze viszont 1000 km/h felett repül utazósebességen, de előfordul 1200 km/h feletti sebességű gép is. És nem feltétlen típusfüggő, inkább járaté és/vagy légitársaságé.
Ha érdekel itt érdekes infókat találsz: [link]
Mobilnetet tudtommal sem tudsz használni, önmagában a telefont sem szabad általában használni a fedélzeten - kivéve repülő üzemmódban, ami ugyebár lekapcsol minden hálózatról. Fel és leszálláskor pedig még így is kérik kikapcsolni a telefont, tehát fotózásra, filmezésre sem tudod akkor használni.
2014. júl. 31. 09:07
Hasznos számodra ez a válasz?
6/13 Tardief válasza:
900-nál nem igen mennek gyorsabban, de az 1000-et nem lépik át soha. 1200-at meg zuhanás közben hátszéllel sem.
2014. júl. 31. 22:58
Hasznos számodra ez a válasz?
7/13 WeldingTomi válasza:
Volt olya utasszàllító am ment 1000-1200 km/h val méghozzà a Bombadier.
2014. aug. 2. 07:11
Hasznos számodra ez a válasz?
Géptípustól függ a dolog. Példának okáért egy Bombardier Q400 dupla turbopropelleres utasszálltó gép maximális utazósebessége olyan 550-600 km / óra (légcsavaros gépet eddig a sebességig gazdaságos üzemanyag felhasználás szempontjából üzemeltetni). A sugárhajtású gépek utazósebessége jellemzően 750-950 km / h tartományban mozog, de vannak kivételek. Utasszááíltó gépek maximális sebessége olyan 1055 km / h körül van, ilyenre hosszútávú nyugatról keleti irányba történő repülés során lehet példa, mivel a magaslégköri szelek főiránya mindig K-NY-i irányó az északi féltekén. Tehát, ha valaki észak-amerikából tart európába, akkor érheti el az óránkénti akár 1055 km / órás sebességet is. 1200 km / órás sebesség kizárt. A tengerszinten léső nyomás és hőmérsékleti viszonyok között pontosan ennyi a hangsebesség, am i azt jelenti, hogy utasszállító gépek utazómagasságán ez jóval alacsonyabb érték. Megközelítőleg 1070 km / óra. Természetesen ki lehet számítani egzaktan, hogy adott magasságok (légnyomás) és hőmérsékletek függvényében hogyan változik a hangsebesség (mach).
2014. aug. 24. 22:45
Hasznos számodra ez a válasz?
Helyesbítés:
"mivel a magaslégköri szelek főiránya mindig K-NY-i irányó az északi féltekén"
Természetesen nyugat-keleti szélirányt akartam írni.
2014. aug. 24. 22:47
Hasznos számodra ez a válasz?
Anno (2003-as üzemeltetéséig) az európai fejlesztésű Concorde és a valamikori orosz fejlesztésű Tupoljev TU-144 utazósebessége volt 2500 km / h körüli érték, ami annak extrém utazómagasságán (18 km) megközelítőleg 2 mach-nak felel meg.
2014. aug. 24. 22:51
Hasznos számodra ez a válasz?
Kapcsolódó kérdések: