Ryanair-nél azonnal jön az e- mail? vagy mennyit kell várni?
Ez több dologtól is függ. Hogy mást ne mondjak, függ a Ryanair rendszerétől is, és a te email szolgáltatódtól is. Tapasztalatom szerint ez utóbbi szokott a problémásabb lenni.
Első lépésben nézd meg, a kártyádról levonták-e az összeget. Ha igen, és nem kaptál emailt (és nincs spamban), nézd meg a ryanair főoldalán a foglalásaim kezelése pontban. Ott minden múltbeli, és jövőbeli utadat együtt látod, sőt az emailt is újra küldheted.
Nézd meg a ryanair oldalán, hogy sikerült-e a foglalás. ryanair oldalán felül:
Foglalásaim kezelése - foglalásaim megtekintése
Aztán:
Útvonalterv megtekintése/ Újraküldi a Visszaigazoló emailt/ Frissíti az email címet
Aztán alul választ a "lehetőség 3" pontot.
Itt csak olyan adatot kell megadni, amit amúgy is tudsz:
-odaút ideje
-email cím amit foglaláskor megadtál (hát igen, itt igen lényeges, hogy esetleg elírtad-e az email címed foglaláskor? Mert ha igen és sejted mire, akkor lehet próbálkozni azzal is...)
-úticél, avagy honnan hová vetted a jegyet
Ha így nem ad ki semmit, akkor te azt a jegyet nem vetted meg, és 100%, hogy a bankkártyáról sem vonták le a pénzt.
Ezt szerintem mindenképp próbáld ki, mert az email az bizony késhet, spam mappába kerülhet vagy akármi.
megcsináltam amit irtál
A foglalás letöltése céljából megadott adatok nem egyeznek a nyilvántartott adatokkal.
Kérjük, ellenőrizze az információ pontosságát, és próbálja meg újból.
Kérjük:
Vegye figyelembe, hogy ha harmadik félen keresztül foglalta le jegyét, velük kell felvennie a kapcsolatot a foglalásban szereplő biztonsági információk érdekében.
"Vegye figyelembe, hogy ha harmadik félen keresztül foglalta le jegyét, velük kell felvennie a kapcsolatot a foglalásban szereplő biztonsági információk érdekében.
"
Ez történt esetleg?
Mert ha a ryanair saját oldalán vásároltál és ezt írja akkor valószínű nem történt meg a vásárlás. A biztonság kedvéért ellenőrizd le a kártyádat is amiről vetted, hogy levonták-e a pénzt? Vagyis bezárolták-e? Levonás ugye csak pár nap múlva lesz ténylegesen, de a zárolások között szerepelnie kell, illetve az aktuálisan felhasználható egyenleg is le kellett csökkenjen. Már ha tényleg volt vásárlás.
Édes jó istenem, ki mondta neked, hogy a pelikánon vegyél repülőjegyet??????????????????????????????????????
Megnézted már, mennyit buktál rajta?
Uhh, ryanair az kifejezetten drága pelikánon véve. :D
Ez mégis mire volt jó? Ráadásul a visszaigazoló email se biztos, hogy a te címedre megy, így nem csoda ha késik. És így rá se tudsz keresni ryanair oldalán, mert ők a foglalásban nem biztos, hogy a te címedet írták bele.
"az a baj hogy meg kell egyeznie aki megveszi azzal akié a bankkártya......röhej...."
Ez most mi? Kinek kivel kell egyeznie és mit vagy mivan?!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!