A Wizz Air gyakorlatilag egy maffia társaság?
Nem, az egész család ott dolgozik. Sőt, az összes ismerős, rokon, haver, de még a szomszéd is.
Ezért tudom, hogy nem mondott neked senki hivatalos személy olyat, hogy pereld be a Wizzairt, max. egy utas aki túl sok amerikai filmet néz.
Ahogyan azt is ezért tudom, hogy nem köteles egyetlen légitársaság se a taxit fizetni.
És az is hülyeség, hogy a Wizzair nem engedheti meg magának, hogy kifizessen egy (vagy 20) taxiszámlát.
Én elhiszem, hogy beszéltél valakivel (aki utas vagy takarító vagy biztonsági őr vagy akárki akinek fogalma sincs semmiről), valaki mondott neked butaságokat. Attól még azok nem lesznek igazak.
11
Látszik, hogy fogalmad nincs.
Maga a reptér és haragszik az Wizz air-re amiért cigánykodik és szívózik az utasaival.
Egyrészt arra kényszerít, hogy foglalj helyet is másrészt arra számít ha néhány utas nem jelenik meg akkor pár extra forintot kisajtol az klienseiből. Bukhat is de nyerhet is. Szerencsejátékozik az utasai életét beáldozva, nyilván nem érdekli őket ha valakinek programja van, akár esküvő, vagy műtét.
Az anyjuk pi**ja.
13
Hogy oda ne szaladjak apucija a Wizz-nél van.
Sajnálom, hogy lemaradtál!
Érdekelne, hogy mire számíthat az ember ilyen esetekben.
Mikor, hogyan történt a járatról való leszedésed?
A kapu előtt/utána, vagy már a repülőn szóltak?
Esetleg, bemondták hogy jelenjél meg a c/i pultnál?
Elmondták, hogy milyen lehetőségeid vannak az utazás bepótlásához?
Kaptál, vagy ígértek egyéb kárpótlási ajánlatokat?
Köszi!
16
Először is már online check-in-nél nem kaptam normális beszállókártyát csak egy vacakot amire rá volt írva, hogy a személyazonosság igazolása érdekében keressem fel a check in pultot. Ha ilyesmi történik már lehet tudni, hogy bűzlik valami.
Onlin le check in után felhívtam az általában tök haszontalan ügyfélszolgálatukat amelyen az orosz nő (Angliai vonalat hívtam) megnyugtatott, hogy teljesen véletlen és rutinszerű ellenőrzés történik (óriási hazugság volt persze). Már emiatt is beperelhetném a céget és be is fogom, mert az ügyfélszolgálatosuk vagy fogalmatlan vagy direkt vezetett félre.
Ma meg ugye megjelentem és a pocsék rendszerük miatt a kb 20 emberből álló sor végére álltam, és kb 45 perc múlva sorra is kerültem. A szomszédos Ryanair pultnál ezalatt az idő alatt 300 embert checkinoltak.
Egyetlen egy alkalmazott volt természetesen aki mondta, hogy túlfoglalás volt ami természetesen benne van feltételekben (azt mondjuk senki nem tudja, hogy az emberek 98%-a nem olvassa el a szerződési feltételeket mert nincs sem ideje sem szaktudása, jogi nyelv értelmezési készsége).
Ezután azt mondta, hogy mint mindig, menjek át a biztonsági ellenőrzőponton majd haladjak a kapuhoz és ott kiderül, hogy be tudok szállni a gépre vagy sem, amely attól függ, hogy lesznek-e olyan utasok akik lemondták az utjukat illetve nem jelennek meg.
4-en jelentünk meg a kapunál, egyikünket sem engedtek fel (priorityvel sem!!!!).
Aztán egyik kolléga visszavezényelt a check in pulthoz ahol kitöltettek egy papírt a kárpótlásra majd kisebb várakozás után a személyzet (nem Wizz air -hanem egy másik cég amely őket képviselte) egy másik tagja jelent meg aki elmondta milyen opcióink vannak, mely gépekre tudnak minket átrakni. Amennyiben utazni kell vagy éjszakát ott tölteni Wizz állni fogja a költségeket, el kell küldeni a számlákat, nyugtákat nekik és megtérítik az összeget.
Majd kiderül, hogy a plusz költségekből mennyit fognak kifizetni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!