Kezdőoldal » Utazás » Repülés, repülőjegyek » A mostani infomatikai leallas...

A mostani infomatikai leallas miatti késés és járattorlesrol a legitarsasagok nem tehetnek, tehat vis major es nem kapnak karteritest az utasok?

Figyelt kérdés
Mivel konkretan egy ceg hibazott, nem az lenne a korrekt, ha a legitarsasag fizetne karteritest es behajtana az informatikai partneren?
júl. 19. 15:08
 1/6 anonim ***** válasza:
Az ilyen jarattorlest a legitarsasag fizeti
júl. 19. 15:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:
81%
A vis major az előre nem látható, nem a cégnek felróható esemény, mint például az időjárás. A cég rendszerének lehalása a cég hibája, mivel nekik kellett volna gondoskodni tartalék rendszerről, workaroundról. Nem tették, kártérítést kell fizetni.
júl. 19. 16:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:

Kivéve, ha ez is "technikai hibának" számít 🙃

https://www.gyakorikerdesek.hu/utazas__repules-repulojegyek_..

júl. 19. 16:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza:
Ez nem vis major.
júl. 19. 16:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 A kérdező kommentje:
#2 remelem ugy lesz. kivancsi vagyok (engem nem erint a dolog)
júl. 19. 16:57
 6/6 anonim ***** válasza:
0%
Vis maior.
júl. 19. 17:01
Hasznos számodra ez a válasz?

További kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!