Fogyasztóvédelem kell vagy valami más?
Figyelt kérdés
A probléma: Budapesten szállást szerettem volna foglalni, megkerestem egy helyet, ami a weboldal alapján tűrhetőnek tűnt az árait tekintve. Rájuk is írtam, jött emailben egy válasz, kétszeres sőt majdnem háromszoros árajánlattal. Erre visszaírtam nekik, bemásolva az oldalról lementett adatokat, hogy ott nem ezt írták. Ennek három hete, hogy elküldtem és semmi válasz. Illetve, hogy pontos legyen majdnem két hétig minden egyes nap elküldtem nekik emailben, hogy válaszoljanak de semmi. Ha a weben kiírt összeg nem minősül ajánlattételnek akkor írja meg, de "bujkáljon". Az lenne a kérdésem, hogy kihez kellene fordulnom ezzel, hogy nézzenek szét a házuk táján és hol keressem azt a személyt? Előre is köszönöm!2010. júl. 8. 09:45
1/3 anonim válasza:
első kérés: a sáját weblapjukon néztél utánna az áraiknak?
mert ha nem, akkor nekik ugyan hiába küldözgeted az e-mailjaidat.
2/3 A kérdező kommentje:
Persze, a saját oldalukon és print screen-nel le is mentettem, hogy az pedig tényleg ott van.
2010. júl. 9. 08:20
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!