KERMI vizsgálat létezik még, vagy fogyasztóvédelem vizsgál minőségi kifogásokat?
Minden termékre kétéves szavatossági időt, míg a bruttó 10 ezer Ft-nál magasabb árú, un. tartós fogyasztási cikkekre egyéves jótállási időt ír elő a vonatkozó rendelet.
Az olcsóbb termékekre vonatkozó szavatosság esetén a vásárlást követő 6 hónapon belül úgy van lehetőség cserére, javításra, hogy NEM KELL bizonyítani a vevőnek: a termék akkor is hibás volt, amikor megvásárolta.
NE fogadd el a javítást, ragaszkodj a cseréhez. Ha nem megy szép szóval, kérd a Vásárók könyvét és írd be a panaszod, nyomatékosan kiemelve, hogy az üzlet javítást vagy vizsgálatot ajánlott fel, de Te ragaszkodsz ezek után a cseréhez, vagy a vételár visszafizetéséhez, mivel ezen termékkel szenben megrendült a bizalmad,a javításban meg nem bízol, hogy tartós lesz, ha a gyári ragasztás is 2 hónapos, rendeltetés szerű használat mellett is elválik.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!