Repülővel kell utaznom. Sajnos totál rettegek tőle, rájöttem aerophobiám van. Esély a zuhanásra Wizzair Bp-London?
1 éves Kislányommal utazom Londonba, igy muszáj ezt a közlekedési formát választanom.Már többször megtettem ezt az utat repülővel, de ugy érzem egyre jobban félek, minden pillanatban a zuhanásra tudok csak gondolni...
-mennyi esély van , h. a Wizzair fapadost szerencsetlenség éri?..
-nyugtatót nem merek bevenni, hátha elalszom, és akkor mi lesz a Lányommal..:)Arra gondoltam iszok pár pohár sört v. bort..Sz.tetek az alkohol segit, vagy még jobban felspanol csak?..
Visszafordult Ferihegyre a Wizz Air egyik gépe...
Ennyi idétlen választ!!!! (Tisztelet a kivételnek.)
Megnyugtat az, hogy én már több, mint 170-szer repültem életemben, s az utolsó 500 méteren (magasságban - nem sokkal előtte engedi ki a futóművet.)mindig volt egy kis szorongásom?
Tudomásom szerint a gépeik a forgalomba állításkor vadonat újak, tehát meghibásodás esélye, az idő múlásával ugyanannyi, mint a "hagyományos" légitársaságoknál.
Szerintem az alvás - még arra a két és fél órára - is hasznosabb, mint a szesz. (Igaz, két kivétellel arra a bizonyos 500 méterre mindig felébredtem, alkoolt pedig sosem iszom.)
Most akkor az van, hogy csk azon a bizonyos 500 meteren lehet esetleg valami, mert a futomuvet csak akkor engedi ki, es akkor ez megtortente "kell" ahhoz , hogy pl. ilyen zuhanasi dolog kialakuljon???
Az deyo lenne!:) Nyugisabb lennek egesz repules alatt az tuti!
Nehogy valaki letámadjon, hogy most egy dilettáns akar ijesztgetni, kiegészítem a hozzászólásomat:
Nem! A futóművet nem 500 méter magasságban engedi ki – Az régen rossz lenne, ha csak akkor -, még 1.700-2.000 m magasságban (Úgy írtam „nem sokkal előtte engedi ki a futóművet,” és egy 6-900 kilométeres sebességgel repülő gép már másodpercek alatt is sokat süllyedhet.) de akkor már nem a robot, hanem a kapitány vezeti a gépet. 500 méteres repülési magasságnál már a végeleges pályára állási irányban kell lenni, igaz, még kilométerekre a kifutópálya kezdetétől. Ez az 500 méter az én szubjektív érzésem. 11 km magasságban még nem tudjuk követni azt, ami alattunk vagy felettünk történik. 500 méter magasságban pedig már minden jól látszik – kis tömegben akár az embereket is megszámolhatod -, és legtöbbször ilyenkor szokott hibázni az „emberi tényező”, ahogyan erre jól ráéreztél, de 3-11 km-es magasságban a "hiba" előfordulásának esélye szinte a nullával egyenlő.
Tökéletesen megértelek, mert hasonló cipőben járok. Hosszú, kihagyott idő után készülök egy 2+12 órás repülőútra.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!