Ilyenkor mit tudunk csinálni?
Jövőhéten megyünk nyaralni az Ibusz által Görögországba, de ma felhívtak hogy sajnos nem nyit ki a szálloda ahova mennénk,mutattak helyette,egy sokkal rosszabb színvonalú szállást,ami nekünk nem tetszik egyáltalán. 5 ezer Ft-ot adnának vissza a már kb egy hónapja kifizetett nyaralásból,amiért nem abban a szállodában tölthetnénk nyaralásunkat amit a katalógusban kinéztünk! Hozzátennem még,hogy a nyaralást akciósan vettük meg!
Ilyenkor mit tudunk tenni? Azt mondták mindenhol telt ház van fogadjuk el,amit ajánlottak?
Na ezért szoktam egyénileg nyaralni. Olcsóbb, és olyan szállodába megyek amilyenbe szeretnék.
Ti nem sokat tudtok tenni.
Vagy megpróbáltok egy másik szállodát kérni vagy ha lehet más időpontot, vagy elfogadjátok amit ajánlottak.
booking.com => szállásfoglalás
bravofly.hu => repülőjegy
Még olcsóbban is kijöhettek, mint utazási irodával.
Egyébként nézzétek meg az utazási szerződést, mert ti nem azt kapnátok, amire befizettetek, és ilyenkor az iroda köteles az egész befizetett összeget visszaadni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!