Repjegy foglalás. Biztosítási gondok. Ilyenkor mit kell csinálni?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Van acc.od a germanwings.de-n? ott mit ír a "Meine Buchungen"-nél?
Kifizetted már a jegyet?
Mert ha ezek nem történtek meg, akkor nem foglaltál jegyet magadnak
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Ha majd megjön az email (nekem 5 percen belül meg szokott érkezni), akkor azon részletezve lesz az ár. Ha a biztosítás benne lesz, akkor nem gond.
Ha nem lesz benne, szerintem akkor sem gond (én mindig biztosítás nélkül utazok germanwings-szel).
Ha a germanwings honlapján bejelentkezem, akkor ott van olyan, hogy fizetési infó. Ott írja, hogy mennyi a repjegy, az illeték, és a transakció költség. Biztosítást nem ír.
Lehet abból gond, ha nem küldik ki az e-mailt? Citromail-es vagyok, és nem először csinál már ilyet (pl mikor egyetemre jelentkeztem neten keresztül, akkor oda se küldte ki a szükséges e-mailt.)
És nem lehet abból gond, ha nincs biztosításom? Attól tartok csak, hogy ha mondjuk elkeveredik a csomagom, akkor leshetek majd. Tudom, ritkán van ilyen, de én alapjáraton ilyen szerencsétlen vagyok.. :S
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
hát, akkor lehet h az a citromail-nek a hibája, mert az email az egyből jön :S
Nem gond ha nincs, csak a Buchungscode legyen meg, mert avval tudsz online becheck-olni (ha igy akarod). hogy biztosításod nincs, az meg szerintem tök mindegy. Mondom nekem még sose volt (se biztosítás, se probléma) pedig utazok...rendszeresen!
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
A csomagodert az a tarsasag felel, aki a repulest szolgaltatja. Ha a csomag elveszik, naluk lehet panaszkodni, es a vegen (ha nem kerul elo a csomag) akkor karteritest kell inditvanyozni.
Utazasi biztositast mashol is kothetsz, nemcsak a repjeggyel egyutt. Menj be barmelyik utazasi irodaba, de szerintem a sajat autos vagy ingatlan biztositodat is felhivhatod hogy arulnak-e utasbiztositast.
Annyit utaztam (szerencsere) hogy betelt az utlevelem pecsetekkel, megsem volt SOHA semmi gondom. Ha viszont te majres vagy, akkor ajanlom a biztositast!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!