Ott legalább adnak enni..A wizzzairnél,raynair-nél és az easyjetnél nincs ingyenes kiszolgálás..
Én amikor a Malévval repültem elégedett voltam a szendviccsel amit adtak..Nekem bőven elég volt,pedig elég kajás ember vagyok..
2011. nov. 8. 10:06
Hasznos számodra ez a válasz?
2/11 anonim válasza:
Utoljára Bangkokban voltam velük 2007-ben, ott etettek rendesen. Kaptunk hideg uzsonnát, meleg vacsorát, aztán reggelit, és még közben is lehetett nasizni. Háromórás útra szerintem bőven elég egy szendvics, gondolom, itthon sem eszel ennél gyakrabban. Sosem értettem azokat az embereket, akik pl. egy félnapos autóútra képesek egy hétre való élelmiszert becsomagolni maguknak. Miért kell valakinek egész úton tömni a fejét? Ugyanakkor nagyon tetszett pl. a British Airways-nél, hogy ha ebédidőben utazol, meleg kaját kapsz akkor is, ha az utazási idő csak 1-2 óra. Persze ez sem most volt, lehet, hogy azóta már ők is spórolósabbra vették a figurát.
2011. nov. 8. 10:09
Hasznos számodra ez a válasz?
3/11 anonim válasza:
ez már nem az a Malév, ahol évente kétszer új menüsort állítottak össze az utasoknak.
ez a szendvics inkább ne volna....
vinni kell otthonról, vagy venni a reptéren finom szendvicset és kész.
2011. nov. 8. 10:15
Hasznos számodra ez a válasz?
4/11 anonim válasza:
Kaja ügyben rosszabb a helyzet, mint mondjuk 10-15 éve.
Annak idején rendes meleg ebédet/vacsorát adtak egy sima 2 órás repülés közben is.
2011. nov. 8. 11:02
Hasznos számodra ez a válasz?
5/11 A kérdező kommentje:
"Ott legalább adnak enni..A wizzzair-nél,riynair-nél és az easyjet-nél nincs ingyenes kiszolgálás." Ingyenes kiszolgálás a Malévnél??? Számolj: fapadosnál a repjegy + csomagdíj+ minden egyéb,még mindig sokkal olcsóbb. Tapasztalatom, ha a fapadoson vásárolok szendvicset és italt, akkor is lényegesen olcsóbban jövök ki mint a Malév-vel. Felmerül a kérdés, hogy a központi repülőtér.... azt tudom, hogy Madridban és Clasablankában mindegyik légitársaság ugyan oda érkezik.Engem bosszant a Malév reklámkampánya, mert nem valós információkat közöl. Pl.: Duna klub pontgyűjtő akción kigyűlt a pontom. A reklámban ingyen utazást ígértek, viszont pont beváltáskor közel harmincezer forint illetéket fizettetek velem. Ezért a pénzért fapadossal két helyre elutazhattam volna !! Másik példa: Pekingbe utaztam a Malév partner légitársaságával, reklámja szerint ott is gyűjthetek pontokat, viszont a reklamációm után közölték, hogy nem olyan foglalásom volt amiért kaphatok pontokat. Tapasztalatom szerint Európa legjobb légitársasága a cseheké. A Malévnak csak hangzatos reklámjai vannak, egyébként egy nagy NULLA !!!
2011. nov. 8. 15:14
6/11 anonim válasza:
Az olcsóbb fapados jegy sem mindig igaz. Tegnap vásároltam jegyeket Madridba jövő augusztus végére. Wizzair-rel mindennel együtt 86ezerből jött volna ki egy személyre a retúrjegy, a Malévnál pedig megkaptam 40ezerért.
2011. nov. 8. 15:48
Hasznos számodra ez a válasz?
7/11 anonim válasza:
Jó a Malév! A kaja kevés, de ehető! A fapadosokról nekem is megvan a véleményem. Jövőre megyünk a barátnőmmel Párizsba és fejenként oda-vissza easyjettel 18.000 Huf lett volna+poggyász+egyéb rejtett költség. (Durván mindennel együtt 30.000-32.000 Huf lett volna.)
A Malévnál foglaltunk, fejenként 29.000 Huf.(Mindennel együtt!) Akkor mégis hol járok jobban a fapadosnál? A fapados csak akkor jó, ha nincsen feladandó csomagod, mert akkor tényleg olcsó, amúgy pedig humbug az egész! Inkább utazok ismert légitársaságokkal(Malév, British Airways, Air France, stb.), mint "noname" fapadosokkal.
2011. nov. 8. 16:15
Hasznos számodra ez a válasz?
8/11 anonim válasza:
Én mindig a business osztályon utazom a Malévval, az ellátással semmi bajom nincs.
2011. nov. 8. 18:22
Hasznos számodra ez a válasz?
9/11 anonim válasza:
Első válaszoló, az általad említett társaságok fapadosok. A Malév nem. Eleve nem lehet őket összehasonlítani, hülyeséget írtál.
2011. nov. 8. 20:47
Hasznos számodra ez a válasz?
10/11 anonim válasza:
Na álljunk meg egy pillanatra!
A fapados társaságok bevételei feleződnek: egyik részük va a poggyászkezelés és illetékek árából, másik részük a fedélzeten beszedett összegekből (étel, ital, van, amelyiknél a WC-ért is fizetni kell). Útjaik rövid távúak, és nem egyszer kiderült már, hogy nem biztos, hogy kedvezőbbek az áraik, mint a hagyományos társaságoké.
A nemzeti, nem fapados légitársaságok bevételei a repjegyek és illetékek árából vannak jórészt, minőségileg magasabb szintűek, útvonalhálózatuk kiterjedtebb.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!