Miért jó a robottechnológia, önvezető autók stb fejlesztése? Ezek csak elveszik a munkát, a megélhetést az emberektől.
Mellesleg nekem önvezető autó ingyen sem kéne.Szeretek vezetni,ne vegyék már el ezt is tőlem.
Valahogy undorodnék egy olyan világtól,ami tele van robotokkal,mindent robotok csinálnak
Lehet, hogy szerinted nem így van, de elhiheted, hogy a jelenlegi kiszámíthatatlan emberi sofőrök helyett ugyanannyi, a szabályokat pontosan betartó, egymással állandó kapcsolatban levő automata jármű közlekedik egy adott úton, az jóval nagyobb biztonságot jelent.
Ha pedig te annyira szeretsz vezetni, akkor minden bizonnyal lesznek arra is megfelelő, a többiektöl biztonságosan elválasztott pályák, ahol hódolhatsz eme szenvedélyednek -ahogy ma is sok helyen vannak versenypályákb melyeket kibérelhetsz...
"Biztonságosabb lesz a vezetés?Hát én nagyobb biztonságban éreznék magam,ha én vezetném a kocsit és nem egy robot."
Én meg nagyobb biztonságban érezném magam, ha nem te vezetnéd a kocsid, hanem egy robot...
Ha nem lennének emberi sofőrök gyakorlatilag megszűnnének a balesetek és a forgalmi dugók.
A központilag szabályozott konvolyokban közlekedő autósorok tökéletes szinkronban haladva kiiktatnák a legveszélyesebb tényezőt, az embert.
Egy idő után már észre sem veszed a forgalomban haladva, hogy nap mint nap vadbarom sofőrökkel vagy körbevéve. Brutális előzések, leszorítás, sebességkorlátok megszegése... nap mint nap 10 esettel találkozik az ember kb, ami esetén kb hajszál választ el a halálos balesettől.
Szó szerint autóba ülve sokszorosára emelkedik az esélye hogy aznap agyonb...sz szemből egy BMW 160-al, előzéskor. Persze őneki általában semmi baja nem lesz, viszont kiírt egy 4 fős családot a Suzukiban... miért? Csak hogy 10 perccel előbb odaérjen a dugó elejéig.
Ezt egy gépi forgalom kiküszöbölné, mert a dinamikus gyűröttnyakú kö...csög leszorítós, követési távolságot hírből sem ismerő gyökerek miatt alakulnak ki a dugók és az ebből származó balesetek is. Egy autonoóm konvoly ezt teljesen megelőzné!
De miért csökkentik az egyetemi férőhelyeket,ha a gépek miatt jövőben éhenhalnak azok,akiknek nincs diplomája?
Mehetek én is fizetősre,mert 480 a ponthatár a közgázra.
Mondom, mert kevés a szakember. Olyan szakember akire még sokáig nagy szükség lesz.
Ez az elv, valójában csak elk...rják a pénzt, és kitudja milyen hatása lesz az egyetemek lefaragásával.
Az is tény, hogy vannak szakok amik túltelítettek, vagy képtelenség szakmai melót szerezni velük.
A közgazdászoknál is elég durva a túltelítettség.
Másfelől meg valóban szűrni kell az egyetemre jelentkezőket. Számtalan olyat ismerek aki kő buta vagy lusta az egyetemhez évekig bukdácsol csak az adófizetők pénzén.
Nem veszik el. Vannak munkák, amikben szükséges az emberi tényező. Például egy bolti eladó kicsit több, mint gép, ami beolvassa az árut és kéri a pénzt. Vagy egy pincér, esetleg egy szakács. Viszont ezek olyan szakmák, amikhez érteni is kell.
Cserébe lesz egy csomó szabad ideje az embernek, hogy fontosabb dolgokkal foglalkozzanak. Mondjuk az úton, amíg lemegyünk a Balatonra, nem kell permanensen magas fokon koncentrálnom az útra, közben olvashatok, matekozhatok, stb.
A kormány pedig egyszerűen azért kötekszik éppen az egyetemekkel, mert az ottani hallgatóság körében igen magas a kritikus, ellenzéki szerepvállalás, ugyanakkor a kutatásokban rengeteg pénz van. Ráadásul át kell terelni a szakmunkás világba az emberek jelentős részét.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!