Az elektromos autók tényleg környezetszennyezőbbek lehetnek az előállításuk, töltésük majd a megsemmítésük során?
Régen a trágyát is felhasználták és a lónak is volt helye. Vagy 25.000 évnyi lóhasználat alatt nem találtak ezekre megoldást? Ne már.
Veled nem érdemes, mert olvasni sem tudsz, oda van írva, hogy elméletileg a trágyát is bele lehetne simítani a bolygóba, de nem csinálja senki, nem érted? Egy lovasiskola az egy tucat ló, és lesz egy felhőkarcolónyi trágya. Nem kell senkinek, ingyen is odaadnák, de nem kell. ha meg külön erőfezsítés, akkor meg az akkufeldolgozásra is lehet külön erőfeszítéssel megoldást találni. Fura, hogy ezeket nem érteni.
"a lónak is volt helye" Igen, a Károlyi grófnak volt mondjuk 16 lova, és volt mondjuk hatszáz jobbágya, akiknek meg nem volt. És! k* nagy földterületen. Csak te most arról beszélnél, hogy a nyóckerben a bérházaknál is legyen annyiszor két ló, ahány lakás, hogy közlekedhessenek. Ez rémisztő butaság.
olyan városokat kéne tervezni, ahol minden közel van,
ami a lovaskocsinál a trágya, az a normál kocsiknál a szmog, savas esőt, egészségkárosodást okozó melléktermékek
az, hogy az áramot városon kívül termelik meg, az csak a városban élőknek könnyebbség, a természet ott rohad tőle, ahol épp kapja
azt kéne megvizsgálni, hogy mitől függ a boldogságunk, ahhoz mennyi energiát óhajtunk kisajátítani
másrészt: a pénzrendszer elavult és fenntarthatatlan viselkedésre ösztönöz, ezt kellene átalakítani (ld. pl. Lietaer: pént és fenntarthatóság)
"az, hogy az áramot városon kívül termelik meg, az csak a városban élőknek könnyebbség, a természet ott rohad tőle, ahol épp kapja"
Igazából már régen nem, erre jó példa (volt) az az osztrák erőmű, amit a leszavazott atomerőmű miatti félelmükben dizájnoltak már vagy 40 éve (már talán le is állították, olyan régen volt ez). Az szenes volt, tehát a széndioxiddal nem tudott mit csinálni, csak minden más szennyezéssel igen. Miután a beruházási költség egyharmad része volt környezetvédelmi, a kéménybe külön gázokat kevertek, hogy tudják mérni, merre megy a szennyezés, hogy az útvonalra telepíthessenek különlegesen érzékeny növényzetből álló mérőállomásokat. Pedig Ausztria akkor sem volt a világ vezető technológiai hatalma. Sok minden csak akarat kérdése. No meg, hogy ki fizeti meg a révészt (bár lehet, hogy a révészt tárgyesete a révésztet).
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!