Az visszakövethető, hogy melyik marketinges találta ki anno az >üdítő< kifejezést? (és kezdett el ilyen formán üvegbe palackozott ízes és szénsavas italt forgalmazni?)
Nyilvánvaló, hogy ez egy hatásvadász marketingfogás volt anno. Egy ízesített lötty nem fogja az embert üdíteni! Felüdülést pl. egy hosszú, jó kirándulás, egy tartalmas kikapcsoló hétvége, egy rég nem látott jóbaráttal való találkozás, stb-stb; hasonló jellegű dolgok adhatnak.
Mégis, a hétköznapi szóhasználatban ezt a fogalmat hozzákapcsoltuk egy gyorsfogyasztási cikktípushoz : a szavak szintjén hitegetve, hogy majd egy 200ml-es, a 3 perces szünetben a sötét sarokban felhörpintett szénsavas, foszforsavas, cukros ital majd >felüdülést< hogy a 12 órás sori munkához. 🙁
Ki volt az, aki ezt az általános marketingfogást kitalálta?
Igazán nem tudom, már az én gyerekkoromban is ez volt a megnevezése, pedig az 50-es években születtem, nem mostanában.
A reklámszöveg meg az volt, hogy az "Üdítő üdít!"
"Egy ízesített lötty nem fogja az embert üdíteni"
üdít
ige
1. tárgyas. <Elfáradt, ellankadt személyt> testileg frissít.
Tehát:
- A folyadék frissít és hidratál még cukros egészségtelen formában is.
- Főleg akkor, ha nyáron hideget iszol.
- A cukor az színtiszta energia.
Mi is a kérdés?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!