Kezdőoldal » Tudományok » Egyéb kérdések » Kinek mi a foglalkozása akik...

Kinek mi a foglalkozása akik itt kommentelnek?

Figyelt kérdés
2018. szept. 1. 10:03
1 2
 11/15 anonim ***** válasza:
0%

Pedagógus.


Ebben a kategóriában már csak ritkán kommentelek.

Régebben sokat, és elég "nagy terjedelemben".

Az okoska kedvéért: vakon gépelek, és gyorsan.

Más területeken is gyors és alapos vagyok; pont nemrég mondta az egyik kolléganőm, hogy én háromszor megfordulok, mire valaki más egyszer megmozdul... Ezt az utóbbi kategóriát nem is nagyon bírom elviselni, meg még egy rakás másikat sem, de ez már abszolút nem ide tartozik. :D

2018. szept. 2. 11:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/15 anonim ***** válasza:

Bányamérnök vagyok.

A bányaművelésért felelek és szorosan együttműködök a termelési és karbantartási osztály szakembereivel.

2018. szept. 2. 11:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/15 anonim ***** válasza:
48%

Kódolással kezdtem, programtervezőként folytattam, alkalmazott informatikus (és még ezzel összefüggő számos más terület) tölti ki az időm azon részét, amit rászánok (világéletemben a függetlenséget tekintettem a működésem alapjának).

Mostanában - nem utolsósorban e fórum tulajdonságainak jelentős módosulásai folytán - érdekel a filozófia és a pszichológia.

Például konkrétan e kérdés első válaszának pontszámából következően is foglakoztat a gondolat: miféle agya, miféle gondolatvilága, jelleme és torzulásai lehetnek azon emberfajtának, akinek egy semleges leíró, önjellemző válasz akkora problémát okoz, hogy nem tekinti hasznosnak. Lássuk be, ha ez normává válik, nem sok jövőt jósolhatunk az emberiségnek. De optimista vagyok, keresem a magyarázatot. Utána a kiküszöbölés módszertana következhet.

2018. szept. 2. 15:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/15 Wadmalac ***** válasza:
100%