Kezdőoldal » Tudományok » Egyéb kérdések » Élnél az USA-ban? Mert én igen

Élnél az USA-ban? Mert én igen

Figyelt kérdés
én 15 éves diák vagyok. és az minden vágyam hogy felnőtt koromban ott éljek, és dolgozzak. Amerika az álmom. Mindent ott gyártanak. filmek,játékok, apple, ea, jó kaják, sok szép város, látnivalók stb..
2011. febr. 20. 10:33
1 2
 11/16 anonim ***** válasza:

Nem. Azért nem, mert:

1: én itt akarok élni Magyarországon

2: visszataszít, nem tetszik

3: mindenki oda akar menni, pedig ott sincs kolbászból a kerítés.

2011. febr. 20. 11:59
 12/16 anonim ***** válasza:
Egy Ibizát vagy Ciprust ezerszer többre értékelek. De még egy ruccanjunk lesz olaszba is jobban bejön. Amúgy én is szeretem Magyarországot.
2011. febr. 20. 12:05
 13/16 poiu ***** válasza:
6 évet töltöttem odaát, két államban két munkahelyen. A legjobb az, hogy békén hagyják az embert, tisztelik egymás munkáját és idejét. A rendőr nem csesztet, hanem segít (pl. nekem kicserélni az izzót, amikor kiégett). Sokkal nyugodtabb az élet, mint itt, mert mindent megszerveznek. Más kultúra, ha nem testzik, útálni fogod az egészet.
2011. febr. 20. 12:27
 14/16 anonim válasza:
Egész életemet Magyarországon szeretném leélni.
2011. febr. 20. 12:33
 15/16 anonim ***** válasza:

Nem szeretnék élni az USA-ban, mert elég szélsőségesek a viharok, vagyis a középső részein, igen tudom nem oda kéne költözni, de a nagyvárosokban meg elég sok a bűnözés vidéken pedig olyan egyedül érezném magam szerintem :D ( így filmekből nézve.. )

Szóval inkább laknák Európában egy másik országban, mint ott, de nekem jó itt is Magyarországon

2011. febr. 20. 14:24
 16/16 hollófernyiges ***** válasza:

"jó kaják, sok szép város, látnivalók stb.."

Az ízlésről természetesen nem lehet vitatkozni, de szerintem előbb nézd meg Olasz- és Franciaországot mielőtt döntesz :)

2011. febr. 20. 16:23
1 2

Kapcsolódó kérdések:

Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu