Kezdőoldal » Tudományok » Egyéb kérdések » Mire jók az egyenletek tanulás...

Mire jók az egyenletek tanulása? (középiskola)

Figyelt kérdés
magyarázza el nekem valaki mert ipari méretekben tanulja mindenki de még a tanár sem ad választ mikor megkérdezem tőle!Hol használom fel az életben? Részletesen!
2010. szept. 4. 17:21
1 2 3 4
 31/33 anonim ***** válasza:
Egyébként a fizikát sem tudod, hogy akarnád vele összekapcsolni? Először meg kell alapozni mindent. Ha nem mennek a trigonometrikus függvények, akkor vissza kell térni az alapjaira,
2010. szept. 5. 16:23
 32/33 Böse ***** válasza:
Hát ez elég vicces kérdés. Ez annyira tipikus hogy reáltárgyakhoz nem értő kiscsaj elkezd pattogni a matektanárnak mert ő nem érti, nálunk is volt pár ilyen. Sajnos azt kell mondjam hogy a matektanárok egy bizonyos értelmi szint alatti kérdésekkel nem foglalkoznak. Érdekel a matematika történelme? Google, Wikipedia... Rosszul magyaráz a tanár? Én másodéves gépészmérnök hallgató vagyok, egy éve érettségiztem. A középiskolák 90-100%-ában a Mozaik kiadó színes matematikakönyveiből tanítanak, aminek a pontos neve most nem jut eszembe, de abban prímán el van magyarázva minden. Az meg nonszensz hogy az egyenletek gyakorlati hasznát kérdőjelezed meg(valószínűleg az összes használati tárgyad működését vagy gyártástechnológiáját le lehet írni egyenletekkel), bezzeg azt nem firtatja senki hogy alkoholista-drogos-skizofrén-öngyilkosjelölt-csöves költőket miért tisztelünk istenként, amiért írtak fejenként 30 kibogozhatatlan verset a fájdalomról meg a depresszióról.
2010. szept. 5. 17:19
 33/33 anonim válasza:

Építkezés/lakásfelújítás:

- hány doboz csempét kell venni?

- hány liter festék kell?

Kerti party szervezése:

- Mekkora bográcsban főzd a gulyáslevest?

- Mennyi húst/kenyeret/zöldséget vegyél hozzá?

- Ha családot alapítasz, akkor kiszámolni mennyi pénzt kell a háztatásra fordítani, mennyi pénz marad egyéb célokra?

- Akkor többen említették már a bankot is