UAZ 452 váltójával milyen minimum 2,5-ös dízeles motor illeszkedik?
Bármilyen, ha legyártod az összekapcsolásukhoz szükséges elemeket. Mivel az UAZ váltó UAZ blokkokhoz lett tervezve, ezért nem fog passzolni más blokkra (de lehetnek csodák).
Egyik ismerősömnek volt egy vasdisznó nevű autója, pontosabban járműve, ahol Niva alvázra (minden cuccával együtt, pl futómű, difi, stb...) egy 1200-as kaszni volt fabrikálva, mindezt egy 2 literes Mitsubishi blokk hajtotta.
Elég nagy munka volt összehozni a Niva hajtást a Mitsu blokkal, de rendelkezésére állt minden, ami kellett, pl. CNC maró stb...
Maró, eszterga gépekben van segítségem rendes szakemberek.
Olyan blokkot keresgélek, ami vagy pont jó (aminek a valószínűsége kicsi, de reménykedek :) ) vagy amin minimális átalakítást kell végezni
Ezesetben valami orosz blokkot keress.
Másik megoldás: váltóstul rakod be az új blokkot.
Egyébként is, a nagyobb teljesítményű, korszerűbb blokkokhoz nagyobb áttételű (bár attól függ mi a cél) váltót terveznek, ugyanis nagyobb nyomatékot képes leadni a főtengely. Így az UAZ váltója kicsi lehet neki, szóval a kerekeken nagyobb nyomaték jelentkezik, jobban gyorsul, de a végsebessége kisseb lesz. Ha a nagyobb nyomaték a cél (gondolom nem gyorsulni akarsz az UAZ-zal :D), akkor persze ez előny. Hogyha csak hobbyautó lesz, amivel az unalmas vasárnap délutánokat feldobod, akkor pedig mindegy.
Szóval tartsd szem előtt a felhasználás módját. Mondjuk ha ilyennel kísérletezel, akkor ezt mondanom semn kell.
Nem lesz egyszerű, remélem sikerül és örömödet leled benne!
További szép napot!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!