A mostani energiaválság fel fogja gyorsítani Európában az elektromos autók elterjedését?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
12: Erre a mondatodra reagáltam: "Olyan az elektromos autóban is lehetne, hogy egy benzinmotor meghajt egy generátort, és az meg a villanymotort, csak épp mi értelme lenne?"
Úgy írtad, mintha ez valami elméleti kérdés vagy gondolatkísérlet lenne, miközben ez egy létező rendszer, amit soros hibridnek vagy range extendernek hívnak. És az az értelme, hogy egy egyszerű robogómotor a működési tartománya leghatékonyabb pontján hajt egy generátort, ami a kocsi meglévő elektromos rendszerébe táplál be. Könnyű, olcsó, és nincs szüksége hagyományos hajtásláncra. Ha egy kocsit az év 90%-ában ingázásra használnak rövid utakon elektromos módban, de néha azért kell a nagyobb hatótáv, akkor a 100 km-re elegendő akksi + generátor jobb megoldás mint többször annyi akksi, vagy egy fullos párhuzamos hibrid motor.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!