Miért csak beszerelt állapotban rág a csapágy?
Gyanítom, hogy a két csapágy belső gyűrűje közti hézagolás nem tökéletes és ad nekik egy tengelyirányú túlzott feszítést.
Meg kéne próbálni egy pár tized mm-es hézagolást dobni a két csapágy közti távtartó mellé a tengelyre.
De mivel hátsó agyról van szó, még az is lehet, hogy nem túl rövid, hanem túl hosszú valamelyik távtartó, ugyanis itt több csapágy van sorban és nem mindenhol ugyanarra tud a külső gyűrű utánmozogni.
Nem tudom, a te hátsó agyad felépítésre egyezik-e ezzel, de itt a képen az 5., 11. és 13. tétel hosszának kell nagyon stimmelnie, hogy ne legyen semerre elfeszítve.
Mivel tökéletes méret nem létezik, bejáratás alatt némi elfeszülés lehetséges a jó agynál is, ami majd bekopik.
"kiszerelve külön-külön azok is gyönyörű szépen, lágyan járnak, (mesterséges radiális és axiális terhelés alatt is)"
Esélyed nincs kézzel utánozni azt az axiális erőt, amit egy tengelyanya vagy egy excenteres gyorszár meghúzása produkál. Így kézzel akárhova feszíted, nem fog érezhetően rágni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!