Kezdőoldal » Szórakozás » Zene » Milyen gitárt vegyek?

Nincsközödhozzá kérdése:

Milyen gitárt vegyek?

Figyelt kérdés
Kezdő vagyok, 12 éves és szeretnék megtanulni gitározni.Természetesen majd tanítóval.Küldjetek légyszíves pár linket, hogy milyen gitárt vegyek.

2013. dec. 8. 14:19
1 2
 11/19 anonim ***** válasza:
2013. dec. 9. 11:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/19 A kérdező kommentje:
Köszi, Matthew de már vettem gitárt:)Link: [link] Erdélyben készült.
2013. dec. 9. 18:28
 13/19 anonim ***** válasza:

Matthew, pontosan tudom hogy hogy van, de hogy a "szaknyelvben így különítjük el". az gyalázás!

Ponthogy a hétköznapi nyelvben a laikus, hozzá nem értők különítik így el, hogy "az akusztikus az fémhúros"

És a hozzáértő zenészek meg véletlenül sem írnak ilyet (mint te) De ezen persze nem veszünk össze, értjük így is hogy miről van szó, ez csak szőrszálhasogatás:)

písz!

2013. dec. 10. 12:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/19 A kérdező kommentje:
Az utolsó kérdező szerinted jó gitárt vettem? Szerintem ez kezdőknek jó meg nem kínai, hanem erdélyi gitár.
2013. dec. 10. 13:05
 15/19 anonim ***** válasza:

szerintem ilyen áron teljesen mindegy, hogy kínai vagy erdélyi..:D

mennyiért vetted?


nem rossz gitár, egy ideig elég lesz, tudsz rajta tanulni

2013. dec. 10. 13:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/19 anonim ***** válasza:

Tök 8 hogy kínai vagy nem.. ugyanúgy csinálnak kínában jó hangszert, mint ahogy USÁban szart.


Nekem bőven 100ezres összeg feletti gitárom van, mégis kínában gyártották. minőségi hangszer, nem "olcsó gagyi".

Rá lehet mondani hogy "á ez szar kínai"? Nem, még véletlenül sem.

2013. dec. 10. 14:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/19 anonim ***** válasza:

kedves névtelen...