Az RTL klub miért vonzódik betegesen a meleg karakterekhez a sorozataiban?
Barátok Közt Hoffer Misije, Éjjel-nappal BP "coco"-ja, Regina. (Az is egy érdekes kérdés miért épp "kokó" a neve, az rtl-nél is szeretik a coca cola-t.)
Ebben mennyire játszik közre a vezető beosztású emberek, program igazgatók, producerek kevéssé szokványos, kevéssé konzervatív nemi hovatartozása?
16 éves a csatorna, három esetet tudsz felidézni. Én még hozzá tudnék tenni kettőt a ValóVilágból, és kábé annyi is.
Heterókat heteró dolgokat csinálni viszont napi szinten látni a csatornán. A valóságban ennél sokkal nagyobb a homoszexuálisok aránya.
Ha ennyire számon tartod és megjegyzed az ilyesmit, akkor inkább némi magadbanézést javaslok.
"Nem tartom fairnek, hogy bizonyos embertípus jóval nagyobb arányban van jelen a televíziózásban, mint azt a társadalom valós demográfiája indokolná. "
Az integrált pluralista szocializmusban az alternatív demokrácia objektív frekventáltsága stagnált.
Öt eset 16 év alatt. Heteroszexuális kapcsolatot, heteró embereket bemutató film minden nap van. A szereplők nyíltan heterók, heteró dolgokat tesznek. Abban van igazad, hogy egy homoszexuális szereplő esetén a homoszexualitása válik elsődleges cimkévé, míg a heteró heterósága nem. De erről a befogadó pontosan annyira tehet.
Erre céloztam azzal, hogy egy kicsit nézz magadba. De te egyből arra gondolsz, hogy biztos arra utalok, te is meleg vagy titkon. Ezen is gondolkozz el. :)
Na hát utána néztem ennek a "sorozatnak" meg ennek az embernek és eh?
Szánalom. Külföldön teljesen rendben megtudják oldani ezeket a dolgokat (pl Spartacus, Modern Family, Glee stb) ezek meg itt lejáratnak minket. Mondjuk a magyar sorozatok amúgy is vackok.
Komolyan mondom megkéne szüntetni az összes magyar csatornát.
Ezzel indítottam a kérdést.
Akkor még egyszer:
Éjjel-nappal Budapest
Barátok közt
Ok, jogos, hogy elenyésző a teljes műsoridőt és a csatornakínálatot tekintve, de egy is soknak tűnik.
Inkorrekt ezért bárkit bántani, (elvileg) nem tehet róla aki ilyen, de ezt erőltetni főműsoridőben, meddő próbálkozás. Úgy tűnik, hogy egy-egy vezető beosztású meleg, öncélú marketingkampánya a melegség, a melegek mellett. Legalább annyira provokatív, mint az Andrássy úti felvonulásaik.
Ez az, ami ellenszenvet vált ki az emberből.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!