Libri ajándékkártya - Hogyan szereznek extra hasznot a librisek? Mi a véleményetek az ilyen lehúzásról? Szerintetek veszünk még ott könyvet? Íme a történet:
Tisztelt Libri csapata!
Tavaly karácsonyra kaptam ajándékba egy 25000 Ft-os ajándékkártyát, amihez nem kaptam tájékoztatást.
A sorszáma: 2602701723
Vásároltam már róla idén, 1 könyvet, de akkor sem figyelmeztettek, hogy meddig érvényes még. Júliusban 4 hónapra elutaztunk, és most a karácsonyi készülődésben gondoltuk, hogy a könyveket így Önöktől szerezzük be a kártyát is felhasználva.
Félre tetettem egy Szilvási Lajosról szóló könyvet, és a mai nap a párommal voltunk az Allee-ban lévő könyvesboltjukban, ahol ki is néztünk még vagy 25.000 Ft értékben könyveket.
A pénztárnál a sorban állva, aztán közölték a szomorú hírt, hogy lejárt a kártya!
Döbbenten, és egy kicsit megalázottnak érezve magunkat lemondtunk a vásárlásról.
Kérdésem a következő:
Nekem, mint megajándékozottnak, honnan kell tudjam, hogy mikor töltötték fel a kártyát?
Amikor vásároltam róla, miért nem figyelmeztettek róla, hogy ennek van lejárati ideje? Vagy miért nincs a kártyán feltüntetve?
Jogszerű-e, hogy valakik befizetnek Önöknél X összeget, hogy biztosan könyveket vegyen a megajándékozott, és Önöknél, ugyanakkor meg elfogy róla a pénz, mindenféle ellentételezés és szolgáltatás nélkül?
Van-e mód, hogy mivel vétlennek érezzük magunkat a dologban, és a karácsonyra kapott ajándékkártyáról joggal feltételeztük, hogy karácsonyig levásároljuk, visszakapjuk a vásárlási keretet?
Válaszukat várva, tisztelettel:
Kellemes Ünnepeket!
--------
Kedves xxxxxxx!
A lejárati időt minden alkalommal szóban közöljük a vásárlóval és több helyen is feltüntetjük, hogy a kártya a feltöltés dátumától számított 12 hónapig érvényes. Az erről szóló tájékoztató megtalálható a dísztok hátoldalán, a belső oldalán a kiállítás dátuma alatt, valamint magán a kártyán is. Szintén jelezzük két helyen, (a dísztok és kártya hátoldala) hogy az érvényesség lejártát követően a kártya egyenlege vásárlás ellenértékének kiegyenlítésére nem használható, a fel nem használt összeg visszatérítésére nincs mód.
A kártyafeltöltés dátumától számított 1 év felhasználási idő, megfelelő tájékoztatásunk mellett, elegendő arra, hogy a vásárló kényelmesen és időben felhasználhassa azt.
Köszönjük szíves megértését!
Amennyiben válaszunkkal nem ért egyet, panaszát a területileg illetékes Budapesti Békéltető testülethez, illetve hatáskörtől függően az alábbi szervekhez nyújthatja be:
Budapest Főváros Kormányhivatal
Fogyasztóvédelmi Felügyelőség
1052 Budapest, Városház u. 7.
Levelezési cím: 1364 Budapest, Pf.: 144.
Telefon: +36 1 450 2598
E-mail: fogyved_kmf_budapest@nfh.hu
Gazdasági Versenyhivatal
1055 Budapest, Alkotmány u. 5.
Telefon: +36 1 472-8851
E-mail: ugyfelszolgalat@gvh.hu
Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság
1015 Budapest, Ostrom u. 23-25.
Levelezési cím: 1525 Budapest Pf. 75.
Telefon: +36 1 457 7100
E-mail: info@nmhh.hu
Budapesti Békéltető Testület
1016 Budapest, Krisztina krt. 99.
Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf. 10
Telefon: +36 1 488 2131
E-mail: bekelteto.testulet@bkik.hu
Üdvözlettel:
A Libri.hu csapata
--------------
dec. 8. (5 napja)
címzett: ugyfelszolgalat
Kedves yyyyyyyyyyy, és Libri.hu csapata,
mint azt a levelemben leírtam, én ezt tavaly karácsonyra kaptam, mindenféle tájékoztató nélkül.
Nem volt semmiféle dísztok, a kártyán sem volt feltüntetve, hogy mikor lett feltöltve, így nem is tudhattam, hogy meddig érvényes!
Kérdem én:
- Miért nincs a kártyán feltüntetve a vásárlás ideje?
- Jogszerű- és etikus-e, hogy mindenféle ellenszolgáltatás vagy ellentételezés nélkül a kártyán lévő összeg elvesszen, azaz az Önök tiszta nyereségét gyarapítsa?
Nem visszakérni akartunk pénzt róla, hanem levásárolni Önöknél, sőt azon felül is még több ezer forint értékben!
Nem érzem úgy, hogy ez az eset a mai könyvpiaci helyzetben a Libri jó hírét erősítené!
Sajnálattal vettem sorait, és ismerőseim, kollégáim, hallva az esetről kiderült, hogy nem egy elszigetelt esetről van szó, nem csak én vagyok károsult ilyen formán.
Mindenesetre, az összes fórumon hangot fogok adni az esetről, mert most már kíváncsi vagyok a lelkes könyvolvasók táborának a véleményére, eseteikre!
----------
Kedves xxxxxxxxxxxxx!
Természetesen megértjük a problémát, illetve a felháborodását, ettől függetlenül az Ajándékkártyát teljes körű tájékoztatással adjuk át vevőink számára.
A kellemetlenségért szíves megértését kérjük!
Üdvözlettel:
A Libri.hu csapata nevében:
yyyyyyyyyyyyyyy
ügyfélszolgálati munkatárs
Központi Ügyfélszolgálatunk elérhetőségei:
Telefon: 06-80-254-274
Üzenet: űrlapon keresztül
---------------
dec. 9. (4 napja)
címzett: ugyfelszolgalat
Kedves yyyyyyyyyyyy és Libri csapata,
örülök, hogy "megértik a problémámat és a felháborodásomat", csak még mindig nem ismerik be azt a tényt, hogy az ajándékkártya lényege, hogy AJÁNDÉKOZZÁK, és ettől még nem lesz a kártyámon az az összeg, amit ismerősöm LIBRI könyvvásárlási ajándékkártya formájában NEKEM szánt!
NEM ÖNÖKNEK!
Azt írja, hogy "szóban tájékoztatták a ajándékkártyát vásárlót, és a dísztok hátoldalán, a belső oldalán a kiállítás dátuma alatt"
Semmilyen dísztokot nem kaptam hozzá, és a KÁRTYÁN NINCS JELÖLVE A FELTÖLTÉS IDEJE!
Tehát nem azt tájékoztatják a feltöltés idejéről, aki ajándékba kapja, hanem a vevőt, azaz, a megajándékozott meddig tudja felhasználni a kártyát!
Ebből levezethető, hogy mivel a kártyán, nem szerepel a feltöltés ideje, nem tudhatom meddig érvényes!
Tulajdonképpen Önöknek még jól is jön ez a hiányosság, mivel vélelmezhetően többen is így elveszítik a kártyán lévő összeget!
Önöknek TISZTA HASZON!
Akár még szándékos és rosszindulatú hiányosság is lehet ezen hiányosság!
Várom, üzletpolitikájuk átgondolását, és a jövőbeni hiányosságok megelőzését!
------------
Hát az utolsó levél óta negy a csend!
Mi a véleményetek? Vannak mások is akiket ily formán megkárosítottak?
" Jogszerű- és etikus-e, hogy mindenféle ellenszolgáltatás vagy ellentételezés nélkül a kártyán lévő összeg elvesszen, azaz az Önök tiszta nyereségét gyarapítsa?"
Teljen jogszerű, ha ez benne van a felhasználási feltételek között, több rendszer is így működik.
Szerintem nem értetted meg a lényeget!
A harmadik fél, aki ajándékba kapja, mivel az ajándékkártyán nem volt feltüntetve az időpont, honnan tudja, hogy meddig érvényes?
Nem sikerült értelmezni, hogy mire válaszoltam, pedig ki is emeltem.
Teljesen jogszerű, hogy nincs visszatérítés a felhasználhatóság lejárta után. Aki vette, ennek tudatában vette.
A cég erről szóban és írásban is tájékoztatta a vásárlót, hogy ez hozzád már nem jutott el, hiányosan kaptad meg, nem az ő hibájuk.
Tuti, hogy Te Libris vagy és véded az eljárásukat!
A LÉNYEG:
A kiállítás dátuma, és az érvényesség időtartalma miért nincs ugyanott, a kártyán feltüntetve?
Vagy csak a felhasználhatóság ideje?
Minden valamire való ajándékutalványon ott szerepel!
Keress csak rá!
Már kaptunk nem egyszer, azokon ott van!
Szerintem ez direktbe van így csinálva, így ez szándékos lehúzás!
Nem, nem vagyok libris, megvan már 10éve, hogy vásároltam náluk.
Arról van csak szó, hogy a joghoz értek, ami azt mondja ki, amit írtam, akár tetszik, akár nem. Még akkor is, ha leszavazgatsz érte.
Kedves Kérdező!
Sajnálom, hogy ennyire fel vagy háborodva, de így jártál.
Hozzá teszem, hogy amikor vásároltál a kártyával korábban, a blokkon rajta volt a lejárati idő és a kártya egyenlege is.......szóval még egyszer: így jártál.
Legközelebb légy figyelmesebb.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!