Witcher 3 skill tree hogy működik?
A skill fában bármire rakhatsz, de egyszerre maximum 12 aktív lehet ezek közül, ezek kerülnek a jobb oldalra. A jobb oldalon van 4 különálló blokk, oda mennek a mutagének, amikhez ha azonos színű skilleket raksz, erősödnek.
Pl nekem van 2 db nagy vörös mutagénem, ami 10 vagy 12% + támadó erő, de az adott 3-3 blokkban van 3 db piros skillem is, így 40 + 40% (összesen +80%) támadóerőt kapok.
A sokféle skill-t elég jól lehet variálni, pl a kék (jelek) ágon az adott skillnek lehet másodlagos/alternatív hatása. Lásd ott van az axii, ha kipakolod lelassul és bekábul az ellenfél, de ha helyette a fejlettebb alternatív változatát rakod be, akkor az ellenség rövid időre a barátoddá válik és a többiekre támad rá (a hatás idejére).
Vannak ellenfelek, amik ha szintben nagyobbak nálad, csak egy része fog beválni, pl túl magas szintű ellenfélnél nem lesz kábulás, csak belassulás és az is rövidebb ideig, illetve nem lesz a barátod, így felesleges az ilyen ellenségek ellen az axii alternatív változata, ekkor érdemes visszacserélni pl.
Felesleges sok dolgot kifejleszteni, mert ha megnézed átlagban 3 vagy 5 pont, amit 1 képességbe bele tudsz rakni és úgy erősödik. Én pl a pirosból a könnyű csapás oszlopot húztam ki, az maga csak 20 pont, mert mindegyikre 5x lehet rakni.
Ha most kezdted, én saját tapasztalatom alapján a piros skill fából a könnyű támadás oszlopot ajánlom, mellé múlhatatlanság (2. sor jobb széle), semleges (barna) skillekből a fókusz-t és az ínyencet (nagyobb sebzés és egy kaja 20 percig aktív az 5-10 sec helyett, nem kell egy fél éléskamrát bezabálnod egy erősebb ellenfélnél meg 10 éven át meditálgatni élettöltés miatt).
Ha akarsz rakhatsz jeleket (én pl axii bábot meg kábulást szoktam felváltva használni egy erősebb quen pajzs jellel) vagy akár főzeteket.
Értem. Pár napja kezdtem de a Witcher 1, 2 után nem értettem miért van ez így.
Köszönöm a segítséget.
Én mindig azt rakom be ami épp szükséges, pl ha tudom hogy drownerek ellen fogok harcolni akkor olyan skilled rakok be amikk erősítik az Igni-t mert arra érzékenyek, és a gyors ütést, ha valami lomha nagy ellen (pl gólem) ellen akkor a Quen, a Vitality és a nagy üres sebzéséhez passzoló skillek mennek
Szóval érdemes mindig igazítani az aktív skilleket a szituációkhoz, de ha egy váratlan harc van valami ellen amihez más skillek kellenek természetesen nem állok neki pakolgatni őket ide-oda :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!