Miért nincsenek japán szerverek népszerű játékokra?
mert Dél-Korea a nagy mmorpg fejlesztő ország, ezért van külön koreai szerver. A kínaiak több mint 1 milliárdan vannak, szóval ennyi embernél már van piac.
Japán szervernek nem sok értelme lenne, jó esetben vannak 130 millióan, csak ezért nem éri meg a pénzt beleölni. Egy komplett rendszer kiépítése, fenntartása, munkatársak bére, szigorú adórendszer, stb többe kerülne, mint a profit. 130ból jó ha 1-2 millióan játszanák, aztán ki tudja abból mennyi lenne a fizetős ember.
A másik meg, mit nevezünk népszerűnek? Mert lehet egy japán magasról sz*rik az olyan játékokra, mint a LoL meg társai. Az RPG-k, Visual novelek sokkal elterjedtebbek és népszerűbbek, mint a WoW vagy a LoL.
És Taiwan-nak miért van külön szervere?
A WoW és a Lol nem koreaiak, mégis van ottani szerverük.
Akkor a japánoknál nem is népszerű az e-sport, azért nincs japán csapat pl. LCS-en?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!