Silent Hill sorozatnak miért van ekkora kultusza mikor a játékok tök szarok?
az még annyira nem is volt rossz
de az irányítás borzalmas, a harcrendszer is, a szereplők olyanok mintha beszélő fadarabok lennének, azon kívül mi a horror benne? semmi, egy tál lasagna is ijesztőbb
egyrészt nincs is akkora kultusza, másrészt akkori szemmel nézve nem olyan rosszak ezek a játékok (nem is olyan jók mondjuk)
egyébként meg a CoD-ot és a Need for Speed-et nem veszik meg például egy csomóan? azok is szar játékok (a NfS sajnos mára lett az, régen az fasza volt)
van benne valami
mondjuk én a régebbi részekkel még régebben játszottam, akkor sem értettem miért szeretik annyian, a mai részek viszont egyenesen szarok (meg is látszik az értékelésben)
Nem az értékeléseket és a kritikusok marhaságait kell olvasgatni.Kedvenc játékaim az SH összes része.Több tesztet elolvastam róluk, egyedül a Downpour sikerült kicsit gyengébbre - a cikkek írói szerint.
Sokan nem azért játszanak az SH-val, mert kultusza van, és divatba jött (nem nyominger Call of Duty és társai), hanem mert megértik és megfelelően értelmezik a játékot - és ehhez illően szeretik is.Én a filmet előbb láttam, minthogy játszottam volna a gaméval.Amikor először kezembe vettem a The Room-ot, akkor tudtam, hogy megtaláltam azt, amire vágytam.
És igen, el kell fogadni, hogy az SH-nak iszonyú nagy kultusza és rajongótábora van.Ha téged ez zavar, játssz divatjátékokkal, menj a csorda után.
Csak az élvezi igazán a Silent Hill játékokat, aki meg is érti a bonyolult történetet, szinonímákat, kivetüléseket, szimbólumokat.Pl. mi a jelentősége a vörös színnek a második részben?Mit jelképez a Schism nevű lény a Homecomingban?Miért van sok szexuális töltetű lény az Originsban?
Nem kellene lefújolni azt, amit nem értesz...
a Silent Hill 2-nél értettem hogy James bűntudata a dolgok forrása, amiért megölte a feleségét, a piramisfejű jelenléte is ehhez kapcsolható és a többi
ez mind szép és jó LENNE
és itt jön az a pont hogy történetben a Silent Hill jó játék, és az egész akár jó is LEHETNE, de a játék abba a hibába esik hogy az egyéb marhaságok elrontják azt is ami jó lenne és a végén nem az marad az emberben hogy "ez jó" hanem az hogy "ez szar"
például a Homecoming-nak olyan retek grafikája van hogy az nem igaz
most lehet azzal jönni hogy játéknál nem a grafika a fontos, de itt sok minden rovására megy hogy mikor paráznom kellene vagy feszülten figyelnem hogy mi történik, jobban leköt bogeyman úgy néz ki mintha a kávéfelelős a fejére tett volna egy feketére festett hungarocell piramisformát és eljátssza a karaktert
azon kívül az irányítással annyit szenved az ember hogy megfeledkezik a történetről vagy arról hogy most mit is kéne csinálni
plusz a szörnyek egyszerűen nem ijesztőek, és ma már meg tudnák őket csinálni jobbra, a piramisfejű még ijesztő is volt pedig 10 éves a játék, de mai silent hill szörnyekhez képest már jobban megijedek attól ha észreveszem hogy mindjárt lemerül a mobilom
a karakterek olyanok mintha fadarabok beszélnének és annyi logikátlan marhaság van néha, mikor érmékkel kell kinyitni egy szekrényt egy kulcsért, amit egy 5 éves gyerek simán összetör emellett a főszereplőnek van pisztolya amivel simán átlőhetné a zárat, nem, helyette elkezd érméket pakolgatni
és sajnos ez a sok kis apróság együttesen elrontja az egészet, ha csak a történetet vesszük az jó, megállja a helyét, ha van könyvben Silent Hill azt biztos elolvasom
azért kár, pedig tényleg jó játék lenne :/
Nyah, itt álljunk meg egy kicsinykét!
Az SH-nak épp a fejtörő a lényege: rá kell jönnöd, hogy a zárat mivel kell kinyitni, és ha már sikerült, akkor szedd is össze a hozzávalókat, majd silabizáld ki, mi merre hány óra.Pont, hogy ez a lényege ennek a műfajnak, hahó!
És ha már a realitásnál tartunk: lehet, hogy pisztollyal kilőhetné a szereplő a szekrény zárját, és végigdarálhatnám a játékot fél óra alatt, de akkor el is veszett az érzés.Ennyi erővel egy kapucnis hapsi ne ugráljon a tetőkön gravitáció nélkül, az autók ne úgy törjenek már, mint a hungarocell, és ha lehet, a Tekkenben se legyen már mindenki olyan faszántosan szupererős.Aki egy játékban a realitást keresi, már régen rossz.Még a Heavy Rain csak-csak közelít a realitáshoz, de az meg annyira unalmas, hogy kifolyik a nyál az ember szájából, ha játszik vele.
Lehet, hogy benned van a hiba, nemde?Ha nem félsz legalább egy hangyahomloknyit, ergo nem éled bele magad a játék világába.Egy game erről szól: belebújhatsz akárki/akármi bőrébe.Lehetsz ork, farkas, még a kisnyuszika szőrös füle is.Akármi.És a játékban ez a legszebb: az lehetsz, aki egyébként sosem.
Én személy szerint, ha léteznének a Silent Hill szörnyei, tartanék belőlük párat, annyira imádom őket.Nem felejtem el azt az érzést, amikor jön velem szembe egy Closer vagy egy Doorman.Nem tudom, engem beszív magába a játék, amit éppen nyúzok, legyen SH, Amnesia vagy akár Spyro.
A zenéről: a Downpour-ban én semmi kivetnivalót nem találtam.Hangulatos, nyomasztó.Igaz, Yamaoka Silent Hill királya, de amit nem akar, nem kell erőltetni.Remélem, az SH 9 zenéjét ismét ő szerzi, ha már Fox Engine-nel kívánják életre hozni a halott várost.
az egész kérdésnek és a válaszoknak semmi értelme, ha a kérdező úgy gondolja ez egy rossz játék, a válaszadók meg úgy gondolják hogy ez egy jó játék, akkor egyikük sem fog a másik véleményével foglalkozni, inkább csak kiáll az igazáért
szerintem a Silent Hill egy jó játék, nem tökéletes, vannak hibái, de ezt ellensúlyozza hogy van egy utánozhatatlan atmoszférája
az egy másik dolog hogy a Heavy Rain szerintem jobb
a Silent Hill 9-ben meg jó lenne ha visszatérne Yamaoka, de a legutóbbi 2 részt zenéjéért is Daniel Licht felelt, szóval szerintem erre kevés esély van :/
viszont Kojima-val akarják csinálni a következőt ^_^
csak adják majd ki PC-re *-*
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!