Guild Wars 2-ről mondanátok véleményeket aki játszik vele?
Közösség attól függ .. nagyon sokan eltúntek , sokaknak köztük nekem is családás volt az a játék . End game egyszerűen 0.
Ha meg akarod venni , jobban ajánlom a The Secret World-öt.
a jatek sok jo otletet tartalmaz, egesz jo story, pofonegyszeru szintezes, nagyon konnyu game
de ahogy az elso irja, miutan elerted a max szintet nincs ami lekot a jatekban, unalmas, rengeteg jatekosnak csalodas volt, nagyon sokan otthagytak par honap utan
Én tartottam úgy 1 hónap szünetet a játék megvételétől kezdve, de nálam általános, hogy minden MMO-t kicsit megunok egy idő után. Jelenleg is játszok guidben, és még mindig szeretem. Szerintem a piacon még a legjobb MMO (bár Secret Worldot nem próbáltam ki, most nincs keretem annak a megvételére, főleg hogy azt sem tudom tetszeni fog-e vagy sem), bár az endgame talán kicsit szegényes. Fejlődni nem nehéz, ha elértem a max szintet ált. instázunk guilddel, lehet WvW-zni, PvP-zni, világot kimaxolni (alias minden térképet felfedezni teljesen), legendary-t gyártani... vannak lehetőségek, csak ki kell őket használni. Amúgy sem értem, más MMO-kban mi számít ezen kívül endgame contentnek, ott is csak a jobb cuccokra hajtanak, meg pvp-znek a játékosok, vagy új karaktert fejlesztenek fel.
Fél éve van a piacon, és szerintem csak fejlődni fog a játék; még nem tökéletes, de tele van nagyon jó ötletekkel.
Nem kéne így beállítani minden GW2 kérdésnél úgy a játékot, hogy enyhe fail, vagy hogy hányan otthagyták...
Először is, aki egy tradicionális MMORPG-t vár a Guild Wars 2-ben, az csalódni fog. Meg se vegye, ha inkább a megszokott felépítésű MMO-t várja el, ilyen például a WoW.
A fejlődés egyre nehezebb, a jó gearért heteket kell küzdeni. A pvp gyakran kimúlik ilyen játékoknál a pay to win (fizess, hogy győzz), illetve a play to win-nél (játssz, hogy győzz).
Ugyanis ha valós pénzt virtuális értékre beváltod sok MMO-ban, olyan cuccokat vehetsz meg, ami másokkal szemben igazságtalan előnyben részesít. Továbbá minél többet játszol a játékkal, annál jobb geared lesz, és mivel sok MMO-ban számít a gear, jó pár játékost gombnyomásra elsöpörsz a csatamezőről.
A Guild Wars 2 ebben akar más lenni. Minden rosszat amik idegesíthetik a játékosokat kiküszöbölték. Nem kell sok hetet és órát áldozni, hogy jó szetted legyen, ami már sokkal kevesebbet ér a legközelebbi nagy patchnél. A gear számít, de javarészt nem az dönti el a csata kimenetelét, hanem a JÁTÉKOS. Mindenki legyőzhet mindenkit, egy dolognak nagy súlya van: ki az ügyesebb. Ezt hívják "skill dependent fight"-nak.
Tovább rátesz a harcrendszerre, hogy van Dodge System, tehát a támadásoktól neked kell kitérni, és nem a gép fogja eldönteni, hogy most "Miss" vagy "találat". Csak egy esetben Missel mikor az animáció becsap, az pedig mikor megvakítanak.
A világ elképesztően gyönyörű és nagy, kiváló munkát végeztek a designerek. A megszokott, monoton küldetésrendszertől eltérően mindig egy adott területen adott feladatot kell elvégezni, ami lehet gyakorlatilag bármi amit elképzelünk. Ehhez hozzájön a Dynamic Events, ami időnként egy helyen megjelenik, és meg kell oldani, különben változnak a körülmények. A béna kritikusok még ezt is tudják kritizálni, viszont a fejlesztő csapat bejelentette, hogy olyan Dynamic Eventeket hoznak létre, amik nagyobb területen, hosszabb ideig, rendesen megváltoztatják a körülményeket.
Ehhez még jön a Living Story, ami ezzel együtt bővül. Hozzátenném, hogy a GW2 kapja a legtöbb fejlesztést és patchet az MMO soraik között.
A wvwvw pedig összetett, a csapatmunka nagyon sokat számít, fontos a stratégia és a felszereltség, de többnyire csak zerg vs zerg van. Mégis van olyan helyzet, hogy a kisebbik csoport győz, ez pedig a kiváló Commandernek köszönhető. Jelenleg nagy fejlesztés alatt áll a wvwvw, nagyon gyerekcipőben jár még, de nagyon jó élményekkel gazdagít.
Az spvp sokaknak nem tetszik, mert csak skineket kapni a szintekért. Itt hangsúlyoznám újra, hogy a GW2 más akar lenni. Nem akarja, hogy előnyt adjon olyan játékosoknak, akik napi 16 órát ülnek a gép előtt, más meg kiszorul a teljes élménykörből mert csak napi 2-3 órát tud kikapcsolódni vele. Ott is a legfontosabb a tudás, a skill. Minden karakternek komplex az irányítása, nem elég csapkodni a gombokat. Ezért kell gyakorolni sokat vele, olvasni róla (buildekről, fegyvereiről és azon belül a képességekről), stb...
És az end content hiányával én sem értek egyet. Nem azért, de más MMO-ban mi több van mint GW2-ben? Itt is van sok dungeon, pve, GUILD EVENTEK, craftolás (Legendary), spvp, wvwvw, világfelfedezés... Ja, és a hetenként változó Dynamic Events és Living Story.
Utólag eszembe jutott, dungeonök. Elképesztő szép mindegyik, minden része részletesen van kidolgozva. A bossoknál elég jó taktika kell, hogy legyőzzétek, nem könnyűek. Persze sok kijátszható a játékbeli bugokkal vagy hibákkal, de folyamatosan javítják ezeket. Mindegyik bossnál mást kell csinálni, másra kell figyelni, stb...
És még egy éves sincs a játék. Mi lesz belőle 3-5 év múlva?
Nem védeni akarom a játékot, de eléggé görbe tükör sok helyen amit állítanak róla. Tehát akkor itt lenne egy "fan" véleménye is, így egyenlő a felállás.
De még egyszer, ha valaki tradicionális MMORPG-t vár a GW2-ben, az valószínűleg csalódni fog.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!