A számítógépes játékokban, mi értelme a végtelenségig folytatódó, Nerf/Buff körnek?
Mostanság, rengeteg ilyet látok. Sokan azt mondják, hogy így "Nem lesz unalmas" a játék. Sokan pedig azt mondják, hogy azért csinálják ezt a fejlesztők, mert a játékosok-nak nem tetszik valami.
Ugyanakkor, ez pontatlan, mindig lesznek játékosok, akiknek nem fog tetszeni valami. Hogy őszinte legyek, nekem rendkívül elegem van ebből a Nerf/Buff dologból. Nézzünk rá egy játékra, ahol fejlődni kell mondjuk, van egy karaktered, van egy nagyon jól megépített támadásod, satöbbi. --> Majd jönnek a játékosok, akiknek nem tetszik, és 2-3 hét múlva, amit te csináltál, semmivé válik. Lehet, hogy csak 1%-ról beszélünk, de 1% már elrontja az összképet.
Csak nézzük meg a Drakensang példáját, a Dark Legacy után, jézus atyaúristen, az a játék szó szerint szellemvárossá vált.
Szóval, én nem tudom felfogni, hogy mégis mi értelme ennek. Ha egy fejlesztő "Izgalmas" dolgokat akar behozni egy játékba, akkor nem a meglévő dolgok értékeinek csökkentése, növelésével kéne törődni.
Azon kívül, amin még nagyon kiakadtam, CSGO Awp 5 golyó. Nem, nem játszok CSGO-t. A probléma az volt, hogy az Awp skin mérete ugyanakkora, de 5-el kevesebb golyó fér bele.
Végszó: "Bälänsz" (Balance), a véget nem érő balance, elmehet a francba.
Értem, ezzel nincs is probléma. A probléma az, hogy a fejlesztők kényszert éreznek a "Balance"-ra néha. Bár az ő játékuk, természetesen.
De akkor is, van egy íratlan szabály, a játék készítésnél. Mégpedig az, hogy az elején derítsék ki azt, ami nem helyénvaló, ne pedig 3 év múlva. Ha 3 év múlva teszik, akkor elfog menni egy pár játékos.
Kevésnek tűnik, nem? De igen, csak hát. Most mondok egy példát, van egy 1000 fős minecraft szerver, 1 embert kibannolnak minden ok nélkül. Akkor én már nem fogok ott játszani többé. Nincs jogom játszani, még akkor se, ha az illető akit kibannoltak, nem is ismert személy volt általam.
A maradandóság az, ami előrehozná a játékokat, nem pedig az, hogy belenyúlnak egy egy régi dologba. Fegyelem nélkül nincs semmi.
Mondjuk pont két hulladék játékkal példáztál(csgo és draken) de a lényeg igaz. K#rvára irritáló tud lenni a buff/nerf-elgetés. Pláne ha már van fix gear meg mindenet azt alakitgathatod át ezen tényező miatt mert gondoltak egyet és buff/nerf-eltek skilleken vagy cuccokon...
Volt is amit már ez miatt otthagytam mmmo-t.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!