Van esélyem visszatérítésre?
Figyelt kérdés
Üdv, nemrég vettem Steam-en 1 játékot. Mire javítottam bugokat, bebabráltam a config-ját és elkezdtem játszani vele, kicsivel már több mint 2 órám lett benne(4 óra) viszont csak pár napja vettem. Viszont még így is van benne állandó jelleggel bug, igaz ettől még végig játszható lenne a játék de elég irritáló hogy minden indításnál kb 5 percet erre kell elb.cnom hogy javítsam ezeket a "mini" bugokat... Szóval az a kérdésem hogy így még tudom-e visszatéríteni hogy meghaladtam a 2 órát, vagy felejtsem el és kidobott pénz?2022. márc. 30. 23:09
1/11 anonim válasza:
Max próbáld meg leírni az okát picit kifejtve, ugyanis a visszatéritést mindig emberek intézik, tehát ha megindokolod ott is, mert lehet külön leírást adni hozzá, akkor jó esélylel elfogadják.
2/11 A kérdező kommentje:
Értem, köszönöm. Akkor megpróbálom. Már csak annyit kérdeznék hogy angolul vagy magyarul írjam meg az okokat? Igaz magyar felületű Steam-et használok de lehet angolra jobban reagálnának?
2022. márc. 31. 01:14
4/11 anonim válasza:
Szia esélytelen. Max. 2 óra játékidőd szabad hogy legyen benne, illetve 2 héten belül kell intézni.
5/11 anonim válasza:
#4 Egyáltalán nem esélytelen. A 2 óra csak egyfajta "becslés", nincs kőbe vésve. Én is téríttettem már vissza játékot 4-5 óra játékidővel sikeresen, ha jól megindoklod, akkor elfogadják.
6/11 A kérdező kommentje:
Értem és köszönöm. Azért megpróbálom hátha... De miért csak 2 óra? Az nagyon kevés teszteléshez... Mi van akkor ha 2 óra után jön ki olyan bug a játékban ami ellehetetlenít?
2022. márc. 31. 10:09
7/11 anonim válasza:
#6 Mert úgy állapították meg, hogy átlagosan 2 óra elegendő arra, hogy eldöntsd, megfelel-e a játék, fut rendesen, beváltja a hozzá fűzött ígéreteket, stb. A "Mi van akkor ha..." esetekre van ott az, hogy manuális a jóváhagyás, és rugalmasan kezelik ezt a kikötést.
8/11 A kérdező kommentje:
#5,7 remélem neked lesz igazad. Akkor angolul meg is írom nekik. Mert a játék eredeti oldalán is felvettem a kapcsolatot a support-tal már 1 hete(nemsokkal játék megvétele után) de még azóta sem reagáltak rám... Szóval fejlesztő csapat sz.rik az egészbe úgy látszik. Mert ha azt írták volna hogy "oké, rajta vagyunk" azt mondom rendben, DE még csak meg sem nézték a 2 jegyemet. Nem, nincsenek annyira elhalmozva munkával mert a 2 jegyem ID-je közt csak 2 jegyet kaptak. Szóval csak szimplán nem érdekli őket szerintem. Ahogy a közösségi oldalát elnéztem Steam-en nem csak nálam vannak ezek a bugok és nem is éppen frissek, szóval... :S
Na de köszönöm még egyszer. Megírom a jegyet és meglátjuk mi lesz.
2022. márc. 31. 11:15
9/11 anonim válasza:
Nekem third party kulcsos oldalon simán reagáltak és elég drága játékot adtak vissza, mondjuk ott más gond volt, mert ne mkaptam kulcsot fizetés után. Aztán írták h elfogyott csak elfelejtették frissíteni és ezért lehetett megvenni. De visszaküldték a lóvémat.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!