Mondocon online jegyvásárlás - most akkor nincs jegyem?
A hét elején igényeltem jegyet online a nyári Mondoconra.
Ugye, az előző években mindig jött egy visszaigazoló e-mail, hogy milyen névvel milyen számlaszámra kell utalni a pénzt, meg mit írjak a közleménybe.
A tavaly őszin voltam utoljára, akkor sem kaptam ilyen e-mailt, viszont az utalás után azonnal jött a válasz, hogy sikeres volt a fizetés.
Ugyanarra a számra utaltam, ami az eddigi rendezvényeken is meg volt adva, viszont azóta sincs se kép, se hang, holnap pedig már rendezvény, és nem én akarok az a szerencsétlen lenni, akit szégyenszemre zavarnak haza, vagy állhatok a helyben vásárlós sorba minimum 3 órás várakozással.
A jegy rendelőt felületen még mindig azt írják, hogy csak folyamatban van a vásárlás.
Soha nem volt még ilyen velem.
Szerintem a leggyorsabb ha a Mondocon közösség facebook csoportba írod ezt ki, az a hivatalos csoport. A jegyeket kezelő szervező pedig megírja, pontosan hova írj nekik ezzel kapcsolatban (de arra is volt példa, hogy rögtön megnézték, mi a helyzet a jeggyel).
Illetve jó tanács, tényleg a saját érdekedben: legközelebb pedig ha ilyen van, ne a rendezvény előtti napon kezdj intézkedni, hanem legalább egy nappal előtte. Oké, hogy a hét elején igényelted a jegyet, biztos van átfutási idő stb., de azért ha 2 napon belül nincs visszajelzés, az gyanús még utalásnál is.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!