Amennyiben még nem vagy 18 éves, a böngésződ Vissza gombja segítségével hagyd el az oldalt.
Meleg srácok ti hogy mentek el egy auto oktatásra vagy bárhova?
Én azt nem értem hogy miért mondják azt hogy egy meleg csak fodrász vagy divattervező lehet? Én irtózom(és bocsánat) az olyan melegektől akik nyávognak meg olyan...nőiesek. Ha a férfiakat szeretem akkor nem fogok olyannal lefeküdni aki nőies....vagy tévednék és én vagyok hülye?
Na mindegy, a tanár sem nőies munka, Én földrajz tanár vagyok és 3 férfi munkatársam is van és mind a három házas.
Nem félek kimenni az utcára sem mert ha valaki rám néz az fix hogy nem mondja meg azt hogy meleg vagyok. Kamaszkoromban féltem csak mert akkor még nem voltam tisztában ezzel. Én felvállalom hogy meleg vagyok...ha kérdezik de magamtól, ahogy az előttem szóló hölgy is mondta nem kürtölöm ki hiszen ez magánügy.
No figyeljünk csak!!!
Nem vagyok meleg, de meg kell jegyezzem, hogy aki az, az kimondottan a szexualitására vonatkozik. HomoSZEXUÁLIS azaz a szexuális érdeklődése irányul a saját neme iránt. De aki meleg, attól még normális ember, nem buzzancsosan vezet, buzzancsosan eszik, szarik, ír, olvas, alszik stb. Ő is úgy él, mint mindenki más, csak a testi/szexuális vonzalmait éli meg másképpen. Ennyi.
Ráadásul nem is tehetnek róla. És az is tévhit, hogy aki heteró, az veszélyben van mellettük. Baromság. Én sok meleg srácot ismerek és eddig egyik sem akart leteperni, mint ahogy a heterók sem dugnak nyakrafőre mindenkivel és mindenhol.
izgatja a kis fantáziádat mi? hogy ki lehet meleg :)
én egészséges szexuális beállítottságú vagyok, és hogy ki meleg, vagy ki nem, baromira nem tud érdekelni, még ha velem is akarna kikezdeni, akkor sem háborodnék fel, neten volt már rá példa, társkeresőn, udvariasan elmondtam neki, hogy a nők érdekelnek, és hogy az utcán ki lehet az, vagy ki nem, kit érdekel, volt, hogy a barátnőmmel láttunk, aki tuti az volt, én nem foglalkoztam vele, de ő ki volt akadva, nőként :)
Kapcsolódó kérdések: