Amennyiben még nem vagy 18 éves, a böngésződ Vissza gombja segítségével hagyd el az oldalt.
A mostani fogamzásgátlóm (Lyndinette) gyengének bizonyul. Ezután melyik a legkisebb hormontartalmú gyógyszer?
Mondjuk nem mindegy, hogy milyen allasban vagy a nogyogyaszaton, mert nyilvan nem te vagy az orvos, azt akkor irtad volna.... es bocsi, de ha meg fobtosabb szerepet is toltenel be ott ( szakapolo, nover) , akkor is itt a szazalekodon ugy latszik, hogy nem vagy tul eredmenyes ezen az oldalon.
Es igen, eszrevettem, hogy neked nem mindegy, hogy az ember hogyan fogalmaz, ugyanis neked sajnos e teren nehezsegeid vannak.
Vagy talan nem laikus vagyok es nekem nem mindegy, melyik esetre gondoltal. Talan.
Irass fel tri-regolt, aztan szedj belole napi kettot. Az kell neked.
én is úgy tudom, h a Yasminelle vmennyivel magasabb hormont tartalmaz, mint a Lyndinette, de nem sokkal :)
de minden bogyesznek van neten leírása, azért nézz utána, aztán esetleg kérdezz rá a dokinál :)
én Yasminelle-t szedek 2,5 éve, és bár nem vagyunk egyformák, nekem bejött eddig :)
azt meg tudnád írni, h hogyan jöttél rá, h nekem a Lyndinette kevés? előre is köszi :)
L: 75 mikrogramm gesztodén és 20 mikrogramm etinilösztradiol
Y: 20 mikrogramm etinilösztradiol (etinilösztradiol-betadex-klatrát formájában) és 3000 mikrogramm drospirenon
én ezt találtam, esetleg ha segít :)
Szia,köszönöm a választ! Azért írtam erre az oldalra amúgy,mert eddig 2 nőgyógyásznál jártam (ebből kettő fizetős volt,és marha drága), de egyiket sem érdekelte túlságosan a problémám,igaziból egyikben sem bízom nagyon, de felíratni úgyis náluk kell,szóval..... csak gondoltam itt tájékozódom kicsit.