Ilyenkor lehet tenni vmit?
Pnteken (okt. 3.) vettem magamnak egy Vans cipőt.
Adtak rá garit.
szombaton elösször felvettem a cipőt,erre mire legközelebb nézegetem már nincs meg a hátulján a kis gumis Vans logó.
gondoltam h bemegyek az üzletbe,hogy csináljanak vele vmit.
De ott csak annyit mondtak ,h vigyem vissza a hiányzó részt,és majd ők megrahasztják.
(Ha meglenne az a darab,akk én is megtudnám ragasztani -.-")
Eléggé bosszant, h 1 nap után már "szét jött" a cipőm.
Lehet vmit csinálni vele?pl: lehet rendelni valahonnan?
Csak tipp: fogyasztóvédelem
Mivel vettél egy terméket, ami másnapra hibás lett, a bolt meg baszik garanciásan megcsinálni.
Én mondanám, hogy elhagytam, és egy ilyen márkánál elég szomorú, hogy csak úgy leesik, kérd ezért, hogy pótolják.
Ha nem, akkor kérd el a vásárlók könyvét.
Nem akarják ,pótolni
Mert mondván "csak ennyiért nem fogják felküldeni Pestre,és kifizetni 4000ft-ot)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!