Zara.30 napos áruvisszavétel. Jártál már így?
Vettem egy felsőt a leárazáson, 1990 ft-ért. Utólag rájöttem, hogy mégsem tetszik - mivel 30 napig garantálják az áru visszavásárlását, amíg azt nem használták; gondoltam visszaviszem. AZ Árkádban lévő üzletbe mentem be. AZ üzletvezetőnő közel 10 percig váratott a kasszánál, mert egy kis jegyzetfüzetbe írt valamit. Megkérdezte mit szeretnék, elmondtam, majd közölte, várjak tovább. Már itt kiakadtam...
Utána közölte, hogy nem adja vissza a pénzt. "LE KELL VÁSÁROLNOD!" - mondta.
Eddig mindig visszaadták a pénzem - most hogyhogy nem??? Ti jártatok már így?
A teljes árasra igen, de leértékeltre semmit nem kötelesek biztosítani csak minőségi kifogás esetén.
Én kb. 1 hónapja cseréltem vissza egy farmert, teljes áras volt, nekem visszaadták volna a pénzt, de én végül levásároltam (és ráfizettem :))
Kedves második válaszoló, nem jól tudod. :)
Olvasd csak el a cikket:
Ezért találom problémásna ezt a helyzetet... Becsapottnak érzem magam.
én úgy tudom, a pénzvisszafizetési garancia vásárlási utalványt jelent, tehát nem konkrétan pénzt kapsz vissza, hanem utalványt.
iszonyú bunkó lehetett az az üzletvezető...
egyáltalán miért tegezett?? csak mert fiatal vagy, nem kéne, hogy automatikus legyen. az oké, ha az eladók tegeződve szólnak, na, de hogy egy üzletvezető? felháborító!
én nem a Zarában, hanem az Orsay-ben jártam így egyszer, utalványt kaptam, velem is elég lenézően viselkedett az üzletvezető, de akkor még kis fiatalka voltam, nem mertem bátran kiállni magamért, hogy megköveteljem a tiszteletteljes bánásmódot. az is csak utólag jutott eszembe, hogy be kellett volna írnom a vásárlók könyvébe a panaszomat.
szerintem Te is tedd ezt, menj vissza a boltba, kérd valamelyik eladótól a Vásárlók Könyvét, vagy panaszkönyvet, bár az előbbi a hivatalos neve, és írd le, hogy hogy jártál, és milyen tapló volt az üzletvezető.
2. vagyok.
Az, hogy te olyat veszel ami nem tetszik, az nem a bolt hibája. Akár teljes áras, akár akciós, semmit nem kötelesek adni helyette.
Az, ha a bolt felajánlja, hogy nesze vásárold le, az már több mint amit elvárhat a vevő.
Én is néha visszaviszek cuccokat, sosincs gond, de nem patáliáznék, ha nem vennék vissza, mert a boltok csak MINŐSÉGI KIFOGÁS esetén kötelesek intézkedni.
Az, hogy te olyat vettél, ami mégse tetszik, így jártál. Máskor próbáld fel.
2000 Ft- os pólóval biztos nem rohangálnék vissza..... ez a másik.
előző, ennél a boltnál ez az alap hozzáállás, hogy visszaveszik a nem hordott ruhákat 30 napon belül, rá is van nyomtatva a blokkra.
rendben, hogy nem lenne kötelező egy bolthálózatnak így döntenie, de ha egyszer ezt megtették, akkor ehhez tartaniuk kell magukat.
kicsit lekicsinylőnek tartom, amit írtál, hogy ugyanmár, csak 2000 volt, nem égetem magam, hogy nekem szükségem van erre a pénzre.
ha nincs is rá szükséged, akkor sem kéne így bánni a pénzzel, elherdálni, inkább meg kéne becsülni, hogy van. mert az is lehet, nem lesz mindig így.
ha valaki full gazdag, akkor sem égő visszavinnie egy olyan terméket, amire nincs szüksége, mert meggondolta magát, akkor sem, ha csak egy ezres. más kérdés, hogy a szegényeknek is adhatja, de visszavinni sem ciki.
Utolsó, veled értek egyet, ha 900 ft lett volna a felső, amit NEM FOGOK HORDANI, akkor azt is visszaviszem, az is 900 ft.
És igen, ha rányomják a blokkra, akkor teljesítsék...
Vagy ne nyomják rá a blokkra...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!