Érdemes várni, vagy forduljak az ügyfélszolgálathoz? Valakinek ezzel kapcsolatban esetleg tapasztalat?
Figyelt kérdés
A H&M-nél adtam le egy rendelést. A rendelésből az egyik tételt kivették arra hivatkozva, hogy nem elérhető, de most utólag simán be tudom rakni a kosárba és meg is tudnám rendelni. Előre utalással fizettem. Értesítettek előre a termék hiányáról, de arról nem kaptam semmi információt, hogy visszautalnák az árát. Az applikációban is csak annyi van feltüntetve, hogy természetesen ennek a terméknek az árát átvételkor nem kell kifizetnem, de én ezt már korábban megtettem.2023. ápr. 19. 18:49
1/2 anonim válasza:
Mire akarsz várni? Egyértelműen hívd fel őket!
2/2 A kérdező kommentje:
Arra értettem a várást, hogy volt-e akinek maguktól visszautalták ilyen esetben, reklamáció nélkül, vagy más is járt velük hasonlóan.
2023. ápr. 20. 00:14
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!