Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Telekom ügyfélszolgálati...

Telekom ügyfélszolgálati (hibaelhárító) munkakörrel kapcsolatosan van valakinek tapasztalata?

Figyelt kérdés
Most jelentkezdtem a munkára, mondták hogy lesz betanítás, illetve vizsga is. Érdekelne, hogy akinek van ezzel kapcsolatban tapasztalata, mik azok, és esetleg tippeket is elfogadnék:)

2020. febr. 5. 00:57
 1/1 anonim ***** válasza:
100%

Szia!

Én CC-ben vagyok, egyelőre még dominos, így csak kb. tudok neked erre választ adni.

Szvsz a legnehezebben elsajátítható csoport a telekomnál. Sok a néha nálad is okosabb ember. Azzal kell számolnod, hogy ha valaki felhív, már a feje hatalmas és egy olyan ügyfélirritációval találkozol, amelyet nem is te idéztél elő.

Rendszerek használata nem könnyű, sokféléket használnak, viszont nagyon sok mindenre rálátnak.

Azt mondom neked, hogy bele kell szokni, az elején nem lesz könnyű, de azt garantálom, hogy egy pillanatig sem fogsz unatkozni. Gondolj bele pl egy szituba: 70 éves Piroska néni Vs. ADSL modem admin felülete…

Kérdés esetén írj bátran :D

2020. febr. 8. 07:14
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!