Elmű-Emász ügyfélszolgálati munkakörrel kapcsolatos tapasztalatok érdekelnének?
szóval, az innogy felvásálás miatt az egész szervezet átalakulóban van, lehet ezt érzed a másik oldalon.
Nyugodtan elhiheted, hogy havonta egy közmű szolgáltatóhoz ezres számban érkeznek az írásbeli panaszok, tehát ilyen pozíció nem egy van.
Ráadásul a megválaszolás 15 nap amit ellenőriznek, szóval van időnyomás.
(persze egyszer küldhetnek egy késletető levelet, ami még 15 nappal kitolja a határidőt. )
az, hogy megterhelő lelkileg, biztosan, mivel nem pozitív történsekkel foglalkozol. Persze ennek mértéke nagyban függ a személyiségedtől.
Miért fogtak el kétes érzések?
Én is beszéltem velük telefonon, nekem szimpatikus volt mindkét hölgy, rugalmasak is. Azt éreztem azért, hogy tudják hogy ez nem egy "álommunka", de nem is próbálta úgy előadni.
#Thrut111 Csak a tapasztalatom és a korábbi munkaköröm érdekelte. Szerintem nem tudott meg többet, mint az önéletrajzomból és a kísérlőlevelemből. :)
#6 Én csak az egyik hölggyel beszéltem telefonon. Nem tudom meg mondani miért fogott el, talán pont azért mert én is éreztem, hogy tudják, hogy ez nem egy álommunka. Amit persze már a hírdetés alapján is tudtam, de engem picit zavart hogy a közvetítő is így áll a dologhoz. Az volt az érzésem, hogy csak le akarja tudni a beszélgetést.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!