Telefonos Ügyfélszolgálat - Mit kell csinálni? (bővebben.
Hali, most pénteken megyek egy állásinterjúra a IX ker. malomudvarba egy telefonos ügyfélszolgálathoz ( cégnevet sajnos még nem tudok)
Az lenne a kérdésem hogy ha felvesznek, milyen feladatokkal jár egy ilyen munkakör?
Van-e bármi olyan dolog ami befolyásolja a havi fizetés összegét? (ha esetleg értékesíteni is kell stb)
Személyes tapasztalatokra is nagyon kíváncsi lennék
Előre is köszönöm az érdemleges válaszokat!
(Ugyanitt KIADÓ pest megyei albérlet is érdekel :D /privát üziben/)
22/F
Ez gyakorlatilag attól függ, milyen cég, szóval ennek hiányában csak általánosságokat tudunk mondani. Ha értékesíteni kell/lehet, akkor van jutalék is a fizetéshez. De azokon a helyeken úgy határozzák meg a fizetést is, hogy kicsit alacsonyabb legyen, teperj a jutalékért.
Amúgy meg vagy csörög a telefon és beszélgetni kell emberekkel (informálni őket vagy elintézni, amit akarnak) vagy hideghívással idegeneket felhívni és zaklatni, esetleg kellemetlen kérdéseket feltenni arról, hogy mikor akarják kifizetni a tartozásukat.
Így van: nagyon nem mindegy, hogy egy webáruház (ilyen is van a Malomudvarban) ügyfélszolgálatáról beszélünk, ahol tájékoztatás, panaszkezelés folyik vagy egy olyan cégről, aki tőled várja az értékesítések felfutását, hideghívásokkal rátukmálsz emberekre bizonyos dolgokat.
Szóval fontos lenne tudni a cégnevet.
Köszi a válaszokat ;)
#3 de megkaptam csak nem voltam gépközelben mert 2 napja költöztetek :D köszi itt is mégegyszer
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!