Kezdőoldal » Szépség és divat » Öltözködés » Erre tényleg ennyit költenek...

Erre tényleg ennyit költenek az emberek?

Figyelt kérdés
Szóval ruha webshopokban pl. Bonprix szoktam látni, hogy amikor az emberek véleményt írnak a termékről, akkor csomószor odaírják, hogy "nem lett jó, megy vissza/visszaküldöm" de kb olyan stílusban, mintha tök normális dolog lenne rendszeresen ezreseket fizetni azért, hogy rendeltem valamit, nem jó, ááá nembaj visszaküldöm! Mindegy hány ezerbe kerül, van elég pénz, sosem fogy el! Tényleg ennyire laza mindenki? Tudom most jön az, hogy nekem biztos nem telik rá. Telne, de én nem csesznék el pénzt ilyesmikre, sajnálnám rá.
2022. márc. 14. 18:10
1 2 3
 21/25 anonim ***** válasza:

"vagy feltünteti az oldalán, hogy csak minőségi hiba esetén veszi vissza"


Webáruház esetén köteles visszavenni 14 napig minimum, ez az ellálási jog. Ezzel nincs is gond. De az elállási jog azt jelenti, hogy nem tetszik, mégsem kell, nem lett jó, stb., tehát azt váltja ki, amit boltban alapból megnézne az ember, és eldöntené, hogy megveszi, vagy sem. Nem arra lett kitalálva, hogy a tinilibák shoppingolási mániától hajtva mindenből három méretet vesznek, aztán kettőt visszaküldenek. Ez felesleges leterhelése a postának, futárszolgálatnak és magának a cégnek is. Persze, egy nagy cég nem érzi meg, és vszeg belekalkulálja az áraiba, miután felismerte, hogy a vevők kihasználják ilyen módon a rendszert. De ettől még ugyanúgy nettó parasztság.

2022. márc. 14. 22:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 22/25 anonim ***** válasza:
100%

21-es, értsd már meg, hogy ez nem "shoppingolási mánia".

Nem tiniliba vagyok, mégis sokszor így csinálom.

Nem azért, mert paraszt vagyok, hanem mert van, hogy bizonytalan vagyok a méretben. Mert hiába hordok S méretet, ha a kép/termék alapján jó lenne az XS, vagy éppen az értékeléseknél az van, hogy érdemesebb egy mérettel nagyobbat venni. Nem fogok kockáztatni, rizikózni, meg utána gondolkozni, hogy háááát lehet jobb lett volna az eggyel kisebb/nagyobb.


Az elállási jog vonatkozik az összes termékre, tökmindegy, hogy ugyanazt rendeltem-e meg 3 méretben, vagy 3 különböző terméket.

Az nem felesleges leterhelés, ha rendelek egy szoknyát S méretben, kiderül, hogy nagy rám, nem csinos és visszaküldöm, közben megrendelem az XS-t. Kiküldik azt is, átveszem, kiderül, hogy az meg túl passzos és rövidebb is. Visszaküldöm. Két kiszállítás, két visszaküldés. Valahogy ez nekem problémásabb, mintha egy csomagban megrendeltem volna a kettőt.

2022. márc. 14. 22:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 23/25 anonim ***** válasza:
100%

" Sok webshopos ismerősöm panaszkodik, hogy pl. az emberek rendelnek, aztán csesznek átvenni, kárt okozva ezzel a cégnek. (Az emberek leszarják, hogy magyar kisvállalkozásnak okoznak anyagi kárt, amelynek nem annyira mindegy, mint egy milliárdos bevételű multinak). "


Egy kisvállalkozó akinek max 2-3 foglalkoztatottja van nem fast fashion, teljesen más kategória.

Aki slow fashiont vesz, az más szempontok miatt teszi, más elvárásai vannak.

Egy egyéni kisvállalkozó esetén sokkal kevesebb a hibaszázalék amit bevállalnak, ha a termék rossz, az sokkal közvetlenebbül megvitatható.


Én eddig kétszer küldtem vissza ilyen kisvállalkozásnak ruhát.


Az egyik egy bársony nadrág volt, amiből állandóan hullott a szösz. Az eladó elismerte, hogy rossz minőségű anyagot kaptak, és épp pereli a beszállítót emiatt. A nadrág 1 napon belül eltűnt a boltjából abban a színben.

Vele abszolúte nincs bajom, rendeltem tőlük azóta, és minden szuper volt.


A másik eset meg egy ruha volt, ami kifejezetten trehányul volt összeöltve, a szélek nem voltak eldolgozva, lógott belőle a cérna, az anyag már fakult volt, úgy nézett ki mintha 10-15ször 90°Con mosták volna előtte, és a minta elképsztően gány módon, kézzel volt felfestve (festék foltokkal a cucc másik részén).

Ennek a csajnak írtam, hogy ez otthoni varró projectnek is egy kicsit suta, ezt így nem lehet eladni. Ha akár 30%al drágább, de minőségi ruha lett volna én azt is kifizettem volna. Amikor hiba hiba hátán, akkor azért én megálltam volna egy pillanatra, hogy jó, ezt így nem engedem ki a kezem közül, inkább küldöm vissza a pénzt, vagy ráírok a vevőkre, hogy 2-3 hét csúszás lessz, legyenek türelemmel.



"Sok esetben a visszaküldött termékeket már nem lehet eladni sem, mert ki vesz meg egy "használt" cuccot újként, aminek már a csomagolása sem ép?"


Ha nem megy át a MEO-n, akkor már eleve nem kéne kiadni a kezük közül.

De egyébként egy pl méret miatt visszaküldött cucc simán újra csomagolható, egy normális cégnél ez nem probléma.


Ha belegondolsz, egy plázában is van, hogy 8-10 ember próbál fel előtted egy ruhadarabot amit végül te veszel meg. És igen, mielőtt kikerülne a fogasra, kb 3 poros raktáron, anyag raktáron, varrodán rúgdossák át, és ezt szó szerint vedd.

A boltokban vett cuccokat egy rétegen át érdemes próbálni és utána tisztálkodni, illetve első viselés előtt nem véletlen mossuk ki.

2022. márc. 14. 22:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 24/25 anonim ***** válasza:
91%

Amióta covid van, én szinte kizárólag csak a bonprix oldalon veszek ruhát. Mivel igen gyakori az olyan akció, amely keretein belül ingyen szállítanak, ezért többnyire csak akkor rendelek, ha akció van, de akkor többet is.

Mivel rendszeresen vásárolok itt, ezért álltalában több rendelést összevárok, és összegyűjtöm azokat a ruhákat, amelyek nem lettek jók, és egy csomagban küldöm vissza mindet. Így mondjuk 7-8 rendelés után egy vissza csomagot kell csak fizetnem, aminél bőven többe fájna a benzin, ha boltba mennék ruhát vásárolni.

Igen, volt olyan, hogy egy ruha méretében nem voltam biztos, ezért mind a két esélyes méretet megrendeltem, felpróbáltam, és amelyik nem lett jó, azt viszacsomagoltam és beraktam a visszaküldendők közé. Álltalában egy nagyobb bonproxes zacskóban gyűjtöm, és amikor összegyűlik több, akkor egyben küldöm őket vissza.

Sokszor a családom is kéri, hogy rendeljek nekik ezt-azt, azokkal szintén ugyan úgy járunk el.

Hogy ez pofátlanság-e? Szerintem az elmúlt 2-3 évben több mint 100 000 forintot hagytam ott náluk. Ami nem jó, azt nyilván nem tartom meg, viszont álltaláőban legalább a rendelés fele megfelelő, így nem hiszem, hogy miattam mennének csődbe...

2022. márc. 15. 01:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 25/25 anonim ***** válasza:
100%

Na, pont a bonprix az, hogy vettem két egyforma pólót és egyiknek vékonyabb volt az anyaga, igaz, a színe is más volt. A farmer vastagsága olyan volt, hogy megállt magában a földön kb. Nem is rendelek tőlük többet, mert csomószor látom odaírja, hogy ugye van a mérettáblázat, de ha más a szabás, már nem jó.

Többnyire az rendel, akinek nincs bevásárlóközpont a közelben, felénk pl. vagy egy db butik, a piac meg a kínai.

2022. márc. 15. 09:25
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!