Kezdőoldal » Szépség és divat » Öltözködés » Erre tényleg ennyit költenek...

Erre tényleg ennyit költenek az emberek?

Figyelt kérdés
Szóval ruha webshopokban pl. Bonprix szoktam látni, hogy amikor az emberek véleményt írnak a termékről, akkor csomószor odaírják, hogy "nem lett jó, megy vissza/visszaküldöm" de kb olyan stílusban, mintha tök normális dolog lenne rendszeresen ezreseket fizetni azért, hogy rendeltem valamit, nem jó, ááá nembaj visszaküldöm! Mindegy hány ezerbe kerül, van elég pénz, sosem fogy el! Tényleg ennyire laza mindenki? Tudom most jön az, hogy nekem biztos nem telik rá. Telne, de én nem csesznék el pénzt ilyesmikre, sajnálnám rá.
2022. márc. 14. 18:10
1 2 3
 11/25 A kérdező kommentje:
Amit a 10-es írt, az is benne van, igen. Sok webshopos ismerősöm panaszkodik, hogy pl. az emberek rendelnek, aztán csesznek átvenni, kárt okozva ezzel a cégnek. (Az emberek leszarják, hogy magyar kisvállalkozásnak okoznak anyagi kárt, amelynek nem annyira mindegy, mint egy milliárdos bevételű multinak). Sok esetben a visszaküldött termékeket már nem lehet eladni sem, mert ki vesz meg egy "használt" cuccot újként, aminek már a csomagolása sem ép?
2022. márc. 14. 19:20
 12/25 anonim ***** válasza:
100%

10-es, ne haragudj, de az miért pofátlanság, ha amúgy S-es méret vagyok, de képről ítélve talán jobban passzolna rám az XS? Miért ne rendelhetném meg mindkettőt és próbálhatnám fel itthon, és dönthetném el, melyik áll jobban, melyik a kényelmesebb?

Az About You pl. jelölni is szokta, hogyha két méret is arányosan jó lehet rám az appban megadott méreteim alapján. Zara ugyanez.


A pofátlanság szerintem az, amikor valaki hordja X ideig a ruhát, aztán visszaküldi és rendeli a következőt.

2022. márc. 14. 19:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/25 A kérdező kommentje:
12: nyiss egy webshopot és megérted. Anélkül úgy látszik nem megy...
2022. márc. 14. 19:24
 14/25 anonim ***** válasza:
87%

"csomószor odaírják, hogy "nem lett jó, megy vissza/visszaküldöm""


Honnan tudod, hogy ezt mind ugyanaz a vásárló írja? Ha látsz 100 ilyen értékelést, lehet hogy 10.000 vásárló írta. Úgy már nem olyan rossz az arány.

2022. márc. 14. 19:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/25 anonim ***** válasza:
100%

12-es, szerintem átsiklottál felette, hogy a webshop maga ajánlja fel a két méretet.


Nem kell lekezelőnek lenni.

Akinek problémát okoz a visszaküldések száma, kezelése, az fizetőssé teszi a visszaküldést, vagy feltünteti az oldalán, hogy csak minőségi hiba esetén veszi vissza (az, hogy ennek milyen következményei lesznek, mennyire fog csökkenni a termékei iránti kereslet így, egyéni probléma). Nyilván egy Inditex cég, ami az élvonalban van, nem fogja ezt meglépni.

Juliska, aki maga varrogatja a termékeit és adja fel postán, Foxpost-on, meg eldönti, hogy hogyan jár jobban. Több vevő visszaküldéssel, vagy kevesebb, de akár elégedetlen, viszont 0 visszaküldött termék.


Ennyi erővel ha rendelek egy felsőt, ami a képen, modellen jól állt, tetszett, de rajtam nem előnyös és tudom, hogy sosem fogom hordani, akkor is tartsam meg, mert hát megrendeltem, kifizettem?

Ez nem így működik, tanulj inkább egy kis fogyvéd-et.

"Anélkül úgy látszik, nem megy..."

2022. márc. 14. 19:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/25 anonim ***** válasza:
100%

Kérdező: ez egy szolgáltatás. Nem jellemző, hogy visszaküldöm, amit rendeltem, de időnként előfordul: rossz méret, rossz minőség stb. Ezért csak olyan helyről rendelek, ahol ezt megtehetem, ha kell.

Nyilván az ember ott vásárol, ahol jobb a szolgáltatás.

2022. márc. 14. 19:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/25 A kérdező kommentje:
Érdekes.
2022. márc. 14. 20:36
 18/25 anonim válasza:
94%

Ezért kell MINDEN EGYES RUHADARABNÁL szépen türelmesen lemérni centiméterrel a méretadatokat.


Nem az, hogy odavágnak egy mérettáblázatot a gugliról és nesze paraszt. Minden márkának mások a méretei, sőt, márkákon belül is rengeteg az eltérés.


Amelyik webáruház erre nem képes, úgy kerülöm mint a pestist, és egy trehány, semmitérő webáruháznak könyvelem el, ahol egy fillért sem fogok elkölteni.

2022. márc. 14. 21:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/25 anonim ***** válasza:
75%

Én ennyire nem sajnálom ezeket a cégeket.


Egy ilyenre nekem nem az a zsigeri reakcióm, hogy mennyire pazarló az aki visszaküldi. Nem.

A jó büdös kųrva anyját az ilyen cégeknek, hogy szemetet árulnak, félreinformálnak és ha probléma van, akkor az egyéni vásárló a hibás.


Egy nagy túrót.


Legyünk őszinték, rabszolgatartó kizsákmányoló sweatshop az összes ilyen.


Te fejedre is állhatsz, lehetsz akármilyen következetes, de ezek kazal számra dobják ki az eladatlan többletárut, és inkább szennyeznek a fuvarral mintsem élhető fizetést adnának a varrodai munkásoknak.


És igen, online baromira könnyű pocsék minőségű darabokat eladni, kiretusálni a képeket, aztán mire utánnuk megy a fogyasztó védelem, már 30 (!!!!) kollekcióval arrébb tartanak.



Az ideális persze az lenne, hogy ha tényleg tudnád mit veszel, és milyen méretű, kivitelezésű.


De ez nem így van.


Rohadtul nem elég még a centiben lemért méret se, mert pár cm×cm adat még nem adja ki a teljes 3Ds modelljét a cuccnak.

Az anyagminőséget, a varrás és a hímzés kivitelét szintén nem lehet előre belőni.

Ha az a cég kiad a kezéből egy full átlátszó pólót, egy vegyi anyag szagú farmert, vagy egy szösz felhőt maga után hagyó pulcsit, az nem a te hibád.


A fast fashion töménytelen pazarlásáért 100%ban a cégek felelősek, te mint fogyasztó egyéni szinten nem sok mindent tehetsz.

2022. márc. 14. 22:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/25 anonim ***** válasza:
100%

Igen, az utolsó válaszolónak igaza van ebben.

Hidd el kérdező, hogy ezek a cégek meg sem érzik azt, ha én nem veszem át a 38 ezres csomagomat, mert nem vagyok otthon, vagy a szomszéd visszaküld 2 csomagot is 2 héten belül.

Itt már akkora pénzek mozognak, hogy hihetetlen.

2022. márc. 14. 22:04
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!