Kezdőoldal » Szépség és divat » Modellkedés » Feladjam az egyetemet, hogy...

Feladjam az egyetemet, hogy modellkedhessek? Mit gondoltok?

Figyelt kérdés

Harmadéves orvostanhallgató vagyok most a SOTE-n, már kislány korom óta gyerekorvos akartam lenni, és nagyon élvezem az egyetemet, eddig jól is megy, majdnem kitűnőre sikerült az első 2 év. Most nyáron történt valami, ami nagyon nagy dilemmát okoz nekem.

2 barátnőmmel nyaraltunk augusztusban az Azúr parton. Poénból beneveztünk a strandon egy bikinis szépségversenyre, amin harmadik lettem. A verseny után odajött hozzám egy francia fazon és azt mondta, hogy ő divatfotós és hogy nagyon jó mozgásom van és különleges karaktere van az arcomnak, és hogy gondoltam-e rá, hogy modellkednék? Mondtam neki, hogy nem, mert valóban így is volt. Azelőtt nem nagyon izgatott az egész szépségipar. Mondjuk hosztesszkedtem néha, többek kzött ebből is gyűjtöttem a pénzt a nyaralásra, de a mindennapokban nem is sminkelek.

A lényeg, hogy bár azt hittem, hogy hülyéskedik és csak le akar fektetni ilyen dumával, de végül megadtam neki az email címemet. Pár napon belül kaptam tőle egy emailt, hogy menjek ki hozzá Párizsba és ingyen megcsinálja a portfoliómat. Ez már tényleg nagyon gyanús volt, de utánanéztem a neten, és valódinak tűnt a dolog. Végül hosszas tanakodás után kimentem Párizsba a szüleimmel, és meg is csinálta a fotózást. Utána egy ügynökség írt, hogy szeretnének velem személyesen is találkozni. Meghallgatás és újabb fotózás után egy szerződést ajánlottak.

Ha elfogadom a szerződést (egyelőre 1 évre), akkor ki kellene költöznöm Párizsba és abbahagynom az egyetemet. Ti mit gondoltok erről? Hogyan döntenétek?

Köszi a segítségeteket előre is! Kérlek csak normális válaszokat írjatok! 21L

2016. szept. 21. 10:09
1 2 3
 11/22 anonim ***** válasza:
78%