Mit tehetnék ilyenkor? Jogos a felháborodásom, reklamálhatok? Milyen munka ez?
Tegnap késő délután voltam fodrásznál, daueroltattam a hajam.
Amikor bejelentkeztem megkérdeztem a férfi fodrászt, hogy egyáltalán meg tudja-e csinálni, mert unom hogy egyenes, erre mondta hogy "persze miért ne csinálná meg? semmi akadálya"
Nagyon örültem, hogy végre talán találtam 1 normális hozzá értő fodrászt, és szép lesz a hajam.
Tegnap tehát "megcsinálta", kérdezte hogy milyen a hajam? mondom: egyenes, mint látod...és hát szeretnék bele tartós loknikat mert mást nemtudok csinálni vele.
Rárakta vizesen a csavarókat, a dauervizet, komoly 20 percre, aztán mosta a hajam kb 30percig és amikor megtörölte akkor egyenes volt vizesen.
Nem mondta hogy nem lesz jó, kent rá 1 tonna zselét és diffúzerrel megszárította...
De mindezek előtt kijelentette, hogy a hajamat nem fogja meg a dauer, az lehetetlen.
De mégis belém beszélte hogy ez jó meg szép lesz.
Kifizettem neki frufruvágással együtt 10.000.- forintot. És csupa zsiros kinézetű volt a hajam, de göndör meg loknis nem volt csak hullámos.
Ma estére majdnem mindet kidobta már, alig van benne valami.
Azt mondta hogy ahhoz hogy hullámos legyen rakjak rá jó sok zselét.
Én ugy tudtam, hogy a dauerolt hajat nemkell zselézni hogy loknis legyen.
Magyarul semmi dauer a hajamba, pedig tegnap voltam nála, csupa zselé az egész, a pénzt meg elrakta.
Akkor mondja azt, hogy nem csinálja meg, mert nem tudja
szóval lehet hogy ez viccesen hat, de nekem 10.000.- az 10.000.-
Plusz a végén kb 50percig száritotta a hajam hogy hullámosnak nézzen ki, szóval szerintem azért kellett rá a zselé meg e tupir, hogy amig hazaérek ugy maradjon.
És ilyet szól amikor végez: "Hát nembiztos hogy megmarad benne, nem garantálhatom hogy nem egyenesedik vissza, lehet hogy napokon belül visszaáll"
Elvileg tudnia kellett volna, hogy a te hajadnak ez nem elég. Biztos nem mondta? Nekem is szöghajam van, egyszer próbáltam daueroltatni, de ott mondta is a fodrász, hogy megpróbálja, de nem garantál semmit. 60(!) percig volt a hajamon a dauervíz, de csak enyhén hullámos lett közvetlen mosás után. Néhány hét múlva pedig a hajszálaim elkezdtek hosszában kettéhasadni.
Szerintem ha neked is ilyen erős a hajad, akkor ne erőltesd a dauert, mert tönkreteszi. Amit megtehetsz, mivel most kicsit meg van gyengítve a haj szerkezete, csavard be hajmosás után és úgy szárítsd meg. Az egész jól meg fog állni benne.
Hát ez elég gáz.
Lehet be kéne vezetni, hogy a fodrászok garanciát vállaljanak a munkájukért...
Én is megjártam már párszor... hogy pl tépettet kértem, de mondom a hossza maradjon meg, és rendszerint 5-10 centit vesztettem.
Vagy most festtettem a hajam... mindenki ájuldozott a szalonban, hogy milyen jó lett... de szerintem meg nem fogta be rendesen a hajam.
Szóval átérzem a helyzeted. Szerintem ha legközelebb fodrászhoz mész, irass garancia papírt. :)
Én is gondosabban megválogatom majd a fodrászokat ezentúl.
Szia!
Én is így jártam, a hajam "gyárilag" nehezen veszi be a göndörítést, és igaz, én "csak" 4000-et fizettem a fodrésznak, de két nap múlva semmi nem volt benne, így visszamentem, és mutattam neki, hogy nem gondolja komolyan, hogy két napnyi ímmel-ámmal göndörség megért 4ezret. Erre megbeszéltük, hogy akkor ingyen kimelíroz, és megtette, sikerült. Érdekes mód egyszer nem sokkal utána, mikor ez a csaj nem volt munkában, a váltójához mentem, aki csinált göndörítést, és sikerült. 45 percig ültem dauervízzel meg gumisapkával a fejemen, de aztán két-két és fél hónapig jó volt a hajam... Szóval állj ki magadért nyugodtan, 10ezer az nagyon sok, nyugodtan reklamálj, mert akármilyen makacsuil egyenes a hajad, ennél több időre bele lehet azért tenni dauert, ha normálisan csinálják! És legalább anyi lehetett volna benne, hogy akkor nem gombolja le tőled a teljes árat! Biztosan fodrásza válogatja, milyen sikerrel, de lehet reklamálni! nyugodtan elmondhatod neki, hogy jó fodrész mielőtt nekifogna a munkának, meg tudja mondani hozzávetőleg, hogy mire számíthatsz a végeredményt illetően. Ő nem szólt, hogy ennyire képes. Mivel nem kaptál semmit, min a pénz felét visszakéred (mondjuk az anyagot, meg a vágást meg kell adni).
nem nem mondta, szó nélkül nekikezdett.
Sok fodrászt néztem, de elég jó helynek tünt így gondoltam megnézem és kipróbálom milyen...
nehéz jó fodrászt találni.
de nagyon bánt a dolog... idegesít.
köszi 22:09-es!
szerintem is visszafogok menni és szóvá teszem, hogy csináljon valamit, ha már ennyit perkáltam neki, aztán késöbb majd nézek másik fodrászt.
énsem hiszem el hogy egy egyenes hajat nem lehet szépen bedauerolni, akkor rakjon rá erősebb vizet több időre.
és reklamálni miért nem mész be?
egy próbát azért megérne.
be lehetne fenyíteni, hogy mész a fogyasztóvédelemhez, vagy hova kell szolgáltatás ügyében menni.
ha újra akarja csinálni, meg ne engedd neki, mondd meg, hogy te a bizalmadat már elvesztetted benne, hozzá ne nyúljon a hajadhoz. a pénzt adja vissza, vagy bejelentést teszel...
ha számít az a 10es, én simán reklamálok.
Szia!
Remélem, és kívánom neked, hogy ez legyen életed legnagyobb gondja és kérdése amit itt a családi kapcsolatok rovatban felteszel!
Amúgy az én fodrászom sem olcsó, de 10000 valóban húzós egy már előre láthatóan kétes sikerű frizuráért.
Így utólag már nem tehetsz semmit, de ott a helyszínen reklamálhattál volna.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!